برگزاری کارگاه «از ایده تا پدیده» برای اولین بار در شهرستان ری/گزارش تصویری

در این کارگاه که برای اولین بار در سطح شهرستان ری برگزار می شد، امید مشهدی حسن مسئول سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری استان تهران، حسن محمدی فرد و حمیرا چوگانی اعضای شورای اسلامی کهریزک، جعفر آقایی و امیر شریعت معاونت بازرسی و علمی پژوهشی سپاه حضرت روح اله(ره) و هدی جهان تیغ فرمانده حوزه بسیج خواهران ۴۵۶ حضرت زینب(س) کهریزک به همراه جمعی از مدیران، معلمان، دانش آموزان و دانشجویان منطقه حضور داشتند.

امید مشهدی حسن مخترع برتر کشور در سال گذشته و مسئول سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری استان تهران در ابتدای این کارگاه اظهار داشت: جوانان و نوجوانان منطقه باید به پتانسیل و توانایی خود امید داشته باشند تا بتوانند ایده های خود را عملی کرده و به موفقیت برسند.

وی با بیان اینکه قشر جوان منطقه باید با استفاده از تجربیات افرادی که در این عرصه حضوری فعال داشته اند، گفت: شما می توانید با توکل به خدا و عزمی راسخ با تبدیل کردن ایده های خود به پدیده، صاحب کارگاه و کارخانه های بزرگی در آینده ای نه چندان دور شوید.

مشهدی حسن در پایان افزود: سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری استان تهران آمادگی حمایت از شما جوانان و نوجوانان را دارد تا از طرح ها و ایده های شما حمایت و پشتیبانی نماید؛ وام های بلند مدت و کوتاه مدت از جمله این حمایت ها است تا شما عزیزان را برای رسیدن به اهداف خود تا حد امکان یاری رساند.

در ادامه این کارگاه، هدی جهان تیغ مسئول برگزاری این مراسم اظهار داشت: این کارگاه آموزشی به همت حوزه بسیج ۴۵۶ حضرت زینب(س) کهریزک و با همکاری سازمان بسیج علمی و پژوهشی سپاه ناحیه حضرت روح اله(ره) به منظور شکوفایی و شناسایی افراد مخترع سطح شهرستان برگزار شده است.

وی افزود: سوم آذرماه به عنوان روز بسیج و کارآفرینی نامگزاری شده است، بسیج خواهران کهریزک نیز در ادامه فعالیت های اقتصاد مقاومتی خود با برگزاری این کارگاه تلاش دارد تا راه های کارآفرینی و ثروت اندوزی را به جوانان و نوجوانان منطقه بیاموزد.

جهان تیغ در ادامه گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده، پرورش خلاقیت، کسب مهارت در کار تیمی و افزایش مهارت ایده یابی و نوآوری از جمله مهم ترین اهداف ما از برگزاری این کارگاه ها در سطح منطقه است.

وی در پایان با اشاره به اینکه این کارگاه در آینده به صورت مستمر و ماهانه برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد:افرادی که در این دوره ها شناسایی شوند، زیر نظر سازمان بسیج علمی و پژوهشی سپاه ناحیه حضرت روح اله(ره) ساماندهی شده و کلیه امکانات لازم جهت موفقیت و پیشبرد اهداف و ایده های آن ها در اختیارشان قرار داده می شود.

باقرشهربرنامهبسیجشهرری
نظرات (0)
Add Comment