آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

برگزاری کارگاه «از ایده تا پدیده» برای اولین بار در شهرستان ری/گزارش تصویری

img_1755

در این کارگاه که برای اولین بار در سطح شهرستان ری برگزار می شد، امید مشهدی حسن مسئول سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری استان تهران، حسن محمدی فرد و حمیرا چوگانی اعضای شورای اسلامی کهریزک، جعفر آقایی و امیر شریعت معاونت بازرسی و علمی پژوهشی سپاه حضرت روح اله(ره) و هدی جهان تیغ فرمانده حوزه بسیج خواهران ۴۵۶ حضرت زینب(س) کهریزک به همراه جمعی از مدیران، معلمان، دانش آموزان و دانشجویان منطقه حضور داشتند.

img_1725

امید مشهدی حسن مخترع برتر کشور در سال گذشته و مسئول سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری استان تهران در ابتدای این کارگاه اظهار داشت: جوانان و نوجوانان منطقه باید به پتانسیل و توانایی خود امید داشته باشند تا بتوانند ایده های خود را عملی کرده و به موفقیت برسند.

وی با بیان اینکه قشر جوان منطقه باید با استفاده از تجربیات افرادی که در این عرصه حضوری فعال داشته اند، گفت: شما می توانید با توکل به خدا و عزمی راسخ با تبدیل کردن ایده های خود به پدیده، صاحب کارگاه و کارخانه های بزرگی در آینده ای نه چندان دور شوید.

مشهدی حسن در پایان افزود: سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری استان تهران آمادگی حمایت از شما جوانان و نوجوانان را دارد تا از طرح ها و ایده های شما حمایت و پشتیبانی نماید؛ وام های بلند مدت و کوتاه مدت از جمله این حمایت ها است تا شما عزیزان را برای رسیدن به اهداف خود تا حد امکان یاری رساند.

img_1730

در ادامه این کارگاه، هدی جهان تیغ مسئول برگزاری این مراسم اظهار داشت: این کارگاه آموزشی به همت حوزه بسیج ۴۵۶ حضرت زینب(س) کهریزک و با همکاری سازمان بسیج علمی و پژوهشی سپاه ناحیه حضرت روح اله(ره) به منظور شکوفایی و شناسایی افراد مخترع سطح شهرستان برگزار شده است.

وی افزود: سوم آذرماه به عنوان روز بسیج و کارآفرینی نامگزاری شده است، بسیج خواهران کهریزک نیز در ادامه فعالیت های اقتصاد مقاومتی خود با برگزاری این کارگاه تلاش دارد تا راه های کارآفرینی و ثروت اندوزی را به جوانان و نوجوانان منطقه بیاموزد.

جهان تیغ در ادامه گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده، پرورش خلاقیت، کسب مهارت در کار تیمی و افزایش مهارت ایده یابی و نوآوری از جمله مهم ترین اهداف ما از برگزاری این کارگاه ها در سطح منطقه است.

img_1723

img_1754

وی در پایان با اشاره به اینکه این کارگاه در آینده به صورت مستمر و ماهانه برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد:افرادی که در این دوره ها شناسایی شوند، زیر نظر سازمان بسیج علمی و پژوهشی سپاه ناحیه حضرت روح اله(ره) ساماندهی شده و کلیه امکانات لازم جهت موفقیت و پیشبرد اهداف و ایده های آن ها در اختیارشان قرار داده می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.