برگزاری کارگاه مشاوره گروهی با موضوع مسائل بین زوجین در شهرستان ری

به گزارش راگانیوز به نقل از  «روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران ری »،رییس اداره مددکاری و مشاوره بنیاد شهید و امور ایثاگران شهرستانهای استان تهران از برگزاری کارگاههای آموزشی با اجرای مرکز مشاوره بنیاد شهید و امو رایثاگران ری در خصوص اهداف این برنامه گفت: هدف از برگزاری کارگاه های مشاوره گروهی، توسعه و ترويج سبك زندگي اسلامي-ايراني با رويكرد تحكيم بنيان خانواده، ارتقاء سطح كيفي زندگي خانواده ها و همچنین مقابله با آسيب پذيري پيوند هاي زناشويي می باشد.
زهرا فهيمي مسئول مرکز مشاوره بنیاد ری گفت: از آنجاییکه امروزه کیفیت زندگی افراد دچار ضعف شده است و روانشناسان و مشاوران به دنبال افزایش این کیفیت هستند ضرورت برگزاری این کلاسها احساس شد.

وی همچنین برگزاری این کارگاه را برای دریافت افراد از نقش خود در زندگی موثر دانست و ادامه داد: یکی از عوامل موثر بر افزایش کیفیت زندگی افراد علاوه بر شاد زیستن، مشخص کردن انتظارات و نقشها در روابط است.

گفتنی است در این کارگاه های آموزشی و مشاوره ای در زمینه مسائل خانواده، به طور مستمردر مرکز بنیاد شهید و امور ایثارگران ری برگزار می شود و همسران جانباز و فرزندان شاهد و ایثارگر متأهل با استفاده بهینه از این کارگاه آموزشی می توانند نتایج مثمر ثمری از این برنامه ها داشته باشند.

شهرریمشاورهکارگاهگروهی
نظرات (0)
Add Comment