برگزاری کلاس آموزشی مهارت های شاد زیستن در مدرسه میثاق (2) باقرشهر

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ قربانی با اشاره به اینکه شاد بودن وشاد زیستن از مقوله های مهم زندگی ، گفت : کلاس آموزشی مهارت های شاد زیستن با هدف بالا بردن آگاهی شهروندان از شاد بودن  و راز چگونه شاد زیستن برگزار شد .

وي در ادامه افزود: هر کسی به نوبه خود دارای مشکلات ، استرس‌ها و تنش‌های مخصوص به خود است ، اما اگر بیاموزیم که چگونه با آنها کنار بیاییم در نتیجه، می توانیم زندگی سراسر از شادی و نشاط داشته باشیم .

قربانی با بیان اینکه اگر مشکلی هست ، به جای منتظر ماندن برای حل خود به خودی مشکل باید خود ابتدا پیش قدم شویم تا آن را حل کنیم ، تصریح کرد : باید با افکار منفی مقابله کرد و آنها را از ذهن دور نمود تا روحیه قوی و شکست ناپذیر در درون ما شکل بگیرد .

مسئول آموزش شهروندی از شادی جسم سخن گفت و اظهار داشت : برای آنکه جسمی سالم و شاد داشته باشیم باید آب بیشتر بنوشیم، در طول روز زمانی را به مطالعه کتاب اختصاص دهیم ، پیاده روی کنیم و همچنین لبخند زدن را فراموش نکنیم و تغذیه سالم و پر انرژی داشته باشیم تا بتوانیم جسم خود را شاداب نگاه داریم .

وی همچنین در ادامه از علاه بر شادی جسم به روحیه شاد اشاره نمود و گفت : روح ما نیاز بیشتر به مراقب برای شاد زیستن دارد و ما باید از عوامل منفی از جمله ، مقایسه کردن خود با دیگران ،از افراد با انرژی منفی دوری کنیم در زندگی به دنیال مقصر نباشیم و علاوه بر آن به کارهای مثبت روی آوریم ببخش را سرلوحه کار خود قرار داده ، شادی خود را با دیگران تقسیم کرده و با انجام کارهای مثبت شادی روح را به خود هدیه دهیم تا بتوانیم یک زندگی سالم و به دور از تنش داشته باشیم .

قربانی با تاکید بر اینکه مثبت ‌اندیشی یکی از نشانه‌های سلامت روان و موجب نشاط است ، خاطر نشان کرد : اگر خانواده ها از راه های چگونه شاد زیستن آگاه شوند و در زندگی خود بکار برند ، فرزندان شادتر و موفق تری می توانند پرورش دهند و در نتیجه جامعه سالم تری خواهیم داشت .

لازم به ذکر است ؛ این کارگاه با حضور 160 نفر در نمازخانه مدرسه میثاق (2) باقرشهر ظهر روز گذشته برگزار شد.

 

باقرشهرشادیشهرداریشهرریمدرسه
نظرات (0)
Add Comment