برگزاری گفتمان دینی با موضوع نماز و آثار آن در شهرری

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران، مصیب سلطانی، کارشناس فرهنگی و تبلیغی اداره تبلیغات اسلامی شهرری از برگزاری گفتمان دینی با موضوع نماز و آثار آن  در دبیرستان های پسرانه   امام حسن مجتبی (ع) و مصلی نژاد خبر داد .

حجت الاسلام نوری فرد، استاد گفتمان دینی گفت: نماز هر كسى تابع ميزان معرفت و شناخت اوست و چون معرفت و ايمان افراد با هم متفاوت است، نمازهاى آنها و آثار آن نمازها نيز مختلف است. ولى به هر حال هيچ نمازى بدون اثر نمى باشد هر چند ميزان آن آثار كاملا متفاوت است. انسان با ايمان بايد بكوشد با تمرين و تصميم و اراده قوى به نمازش عمق و شور و حال ببخشد و با مطالعه كتاب هائى كه در اين موردنوشته شده و اسرار و نكات ظريف نماز را بيان كرده اند و نيز مطالعه شرح حال بزرگانى كه به نماز عشق مى ورزيده اند و نماز آنها نمونه اى از معراج مؤمن بوده به تدريج و كم كم بر حضور و توجه در نمازش بيفزايد و شور و نشاط خود را در حال نماز بيشتر نمايد .

وی، افزود: . انسان مومن بايد به هر طريق با خداى خود مرتبط و پيوسته باشد و رابطه اش را با خداى خود هر چه قدر هم كه ضعيف و كم رنگ باشد، قطع ننمايد و همين ارتباط ضعيف را روز به روز تقويت نمايد تا به تدريچ به درجات عالى قرب و معرفت خداى متعال برسد.

در این نشست استاد به سؤالات مختلف دانش آموزان پاسخ داد .

گفتنی است، این گفتمان یکشنبه 11 بهمن جاری در مدارس پسرانه شهر ری  برگزار شد .

اثارشهررینماز
نظرات (0)
Add Comment