برگزاری ۹۵ عنوان برنامه های دهه فجر در فشافویه ری

به گزارش راگانیوز ، فیض الله امامی روز پنجشنبه در جلسه ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: دهه فجر امسال نسبت به ایام دهه فجر سال های گذشته از تفاوت های بسیاری به دلیل رجز خوانی دشمنان انقلاب برخوردار است.
وی تصریح کرد:در طول چهل سال انقلاب هر بار دشمنان با توطئه و دسیسه قصد ضربه زدن به نظام را داشتند با شکست مواجه شدند و این بار هم رجز خوانی خود را در مورد اینکه نظام چهل سالگی خود را نخواهد دید آغاز کردند که این هم خیال خام و باطل است.
امامی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که «چهل سالگی انقلاب پختگی، ثبات و بلوغ انقلاب است» ، یادآور شد: ملت ایران علیرغم همه مشکلات اقتصادی و معیشتی با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه بار دیگر حمایت قاطع خود از نظام و رهبری را به رخ جهانیان خواهند کشید.
وی افزود: با توجه به فرا رسیدن ایام دهه فجر ۹۵ عنوان برنامه های متنوع در بخش فشافویه حسن آباد و روستاهای آن برگزار می شود.
بخشدار فشافویه همایش پیاده روی خانوادگی، دیدار با خانواده شهدا و تجلیل از مادران آنها، غبارروبی مزار شهدا را از دیگر برنامه های این ایام عنوان کرد و گفت: قطعا مراسم سالگرد انقلاب باشکوه بیشتری نسبت به سال های گذشته برگزار می‌شود.
وی به دیگر برنامه‌های این ایام اشاره کرد و افزود: برگزاری سخنرانی‌ها با حضور شخصیت‌های محلی، استانی و ملی، برگزاری نشست‌های بصیرتی دانش آموزی و دانشگاهی از برنامه‌های دیگر ایام دهه فجر به شمار می‌رود.
امامی گفت: اجرای شب شعر و نمایش فیلم، اجرای طرح هر خانه یک پرچم، مسابقات ورزشی، اجرای برنامه‌های متنوع ویژه بانوان، برپایی خیمه به مناسبت ایام فاطمیه و برگزاری برنامه‌های ویژه روستاها از دیگر برنامه‌هایی است که در ایام چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در فشافویه حسن آباد برگزار می‌شود.

دهه فجرراگانیوزشهرریفشافویه
نظرات (0)
Add Comment