بسیجیان در مقابله با داعش افتخارآفرینی کردند

 به گزارش راگانیوز ؛ حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالعلی ابراهیمی در خطبه‌های نماز عبادی- سیاسی جمعه شهرستان ری که با حضور پرشور مردم شهیدپرور شهرری در مصلی بزرگ این شهر برگزار شد اظهار داشت: بسیجیان افتخار آفرینان این مرزو بوم هستند .
وی ادامه داد : شهدای بسیجی در دفاع از کشور بدون هیچ چشم‌داشتی به میدان‌های جنگ رفتند و با خدا معامله کردند وبه مقام شهادت نائل آمدند، به علاوه  بار دیگر بسیجیان در جنگ با داعش با تمام توان خود ایستادگی و افتخارآفرینی کردند.

امام جمعه موقت شهرری با استناد به کلام رهبر معظم انقلاب که مورد زلزله غرب کشور مبنی بر اینکه مصیبت سنگینی بود گفت: همدردی و نوع دوستی ملت با زلزله‌زدگان غرب کشور سبب افزایش وحدت و اتحاد بیشتر مردم شد و این امر نشان سربلند خارج شدن مردم از این آزمایش بزرگ بود.

ابراهیمی تصریح کرد: غم و اندوه در کلام رهبر معظم انقلاب نسبت به زلزله‌زدگان به وضوح حس می‌شود، ایشان در دیدار خود از مناطق زلزله‌زده به چند روستا که از نظر امنیتی نفوذ داعش دارای وضعیت نامناسب بود نیز بازدید کردند و دستور دادند که هر چه سریع‌تر برای اسکان مردم در کانکس چاره‌ای اندیشیده شود.

امام جمعه موقت شهرری با بیان اینکه حضرت آقا خود را خدمتگذار مردم می‌دانند خاطرنشان کرد: اولین وظیفه مسئولان و مدیران خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم است، حضرت آقا در بحث رسیدگی به زلزله‌زدگان دستورات متعددی صادر کردند که امید است همه مسئولان به منویات معظم له جامه عمل بپوشانند.

خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران طی بیانیه‌ای از تلاش دلاورمردان و غیورمردان تحت فرماندهی مقام عظمی ولایت حضرات آیت الهر العظمی امام خامنه‌ای (مدظله) برای پیروزی در صحنه سوریه عراق و ازبین بردن داعش تقدیر و تشکر کردند.

ایثار
ایثارگرانشهداشهرری
نظرات (0)
Add Comment