بهسازی مدارس استثنایی جنوب تهران در اولویت است

به گزارش راگانیوز ، سید احمد صفوی از آغاز فعالیت‌های عمرانی و بهسازی محیطی در مدارس استثنایی این منطقه جنوبی خبر داد.

وی با بیان این مطلب گفت: در راستای رسیدگی و حمایت از مراکز آموزشی، بهسازی هفت مدرسه استثنایی آغاز شده است و تا نیمه شهریور ماه به پایان می‌رسد.

شهردار منطقه 20 با اشاره به این‌که مدارسی که شرایط ویژه دارند در اولویت هستند، افزود: بهسازی مدارس استثنایی در قالب فعالیت‌های عمرانی و تجهیزی در مدارس قدسی موفقیان، اقدس موفقیان، الهام، حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع)، دانش، ترنم، طاهر در حال اجراست و مدارس استعدادهای درخشان نیز در دستور کار قرار دارد.

وی عنوان کرد: طرح حمایت از مدارس و مراکز آموزشی به‌دنبال رویکرد اجتماعی مدیریت شهری عملیاتی شده و در یک دهه اخیر اقدامات موثر و سازنده‌ای در اماکن آموزشی انجام شده است تا دانش آموزان در محیط مناسبی به کسب علم و دانش بپردازند.

صفوی با اشاره به این‌که قشر دانش‌آموزی تاثیرپذیرترین قشر جامعه برای فرهنگ‌سازی هستند، تصریح کرد: اجرای طرح‌های اجتماع محور در مدارس موجب شده تا زمینه تعامل و همکاری با آموزش و پرورش بیش از پیش برقرار شود.

شهردار منطقه 20 یادآور شد: طرح حمایت از مدارس برای بیش از یکصد مدرسه منطقه 20 در حال اجراست که مدارس استثنایی و استعدادهای درخشان با نگاه ویژه‌تری انجام می‌شود.

ریشهردارشهرریمدارس
نظرات (0)
Add Comment