بهسازی مسیرهای منتهی به حرمین حضرت عبدالعظیم (ع) و امام (ره)

به گزارش راگانیوز  ، ابوالفضل حیدری از بهسازی معابر پیرامونی حرم مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه‌السلام و مسیرهای دسترسی به حرم مطهر امام خمینی (ره) به مناسبت بیست و هشتمین مراسم سالگرد بزرگداشت امام راحل (ره) خبر داد.

وی با بیان این مطلب گفت: با توجه به اینکه منطقه ۲۰ همزمان با ایام سالگرد بزرگداشت امام خمینی (ره) در مسیر عبوری قرار دارد و همچنین میزبان خیل عظیمی از زائران این حرم مطهر نیز است، تمام مسیرهای منتهی به حرم امام خمینی (ره) و همچنین حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه‌السلام بهسازی و ایمن سازی شده است تا تردد زائران در محیطی امن و آراسته انجام شود.

حیدری افزود: بزرگراه‌های امام علی علیه‌السلام، شهید آوینی، شهید کریمی و محورهای فدائیان اسلام، سلمان فارسی، ورامین، شهید رجایی از مهمترین مسیرهای تردد زائران هستند که تمهیدات لازم ترافیکی، عمرانی و نگهداشت فضای عمومی آنها انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای برپایی هرچه باشکوه تر این مراسم اندیشیده شده است، گفت: افزایش امکانات رفاهی و خدماتی در محیط پیرامونی حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه‌السلام از دیگر اقدامات مدیریت شهری منطقه ۲۰ است.

حیدری ادامه داد: عوامل معبربان، امدادی و خدمات شهری نیز همزمان با ایام سالگرد بزرگداشت حضرت امام خمینی(ره) در ضلع شمال، جنوب، غرب و شرق حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه‌السلام آماده باش هستند و به زائران خدمات رسانی خواهند کرد.

قائم مقام شهردار منطقه ۲۰ یادآور شد: ارائه خدمات فرهنگی به زائران در حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه‌السلام از دیگر فعالیت های مدیریت شهری است که همزمان با این ایام انجام خواهد شد.

حرمشهرری
نظرات (0)
Add Comment