بی احتیاطی کارگران، آتش به جان کارگاه همسایه انداخت

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کهریزک؛ وحید فروغی با تشریح این خبر گفت: با اطلاع رسانی ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران، نیروهای ایستگاه شماره دو آتش نشانی کهریزک عازم محل حادثه واقع در محدوده میدان عشقی شدند و مشاهده کردند که یک کارگاه نجاری طعمه حریق شده و شعله های آتش درحال سرایت به کارگاه بلورسازی مجاور است که بلافاصله عملیات اطفای حریق از سوی نیروهای آتش نشانی کهریزک به اجرا درآمد.

وی در ادامه افزود: دراین حادثه به دلیل زیاد بودن حجم آتش و نزدیکی کانون آتش به کارگاه مجاور، دامنه حریق به کارگاه بلورسازی نیز سرایت کرده بود که باتوجه چیدمان غیر اصولی فضای مقابل انبار، امکان ورود به انبار وجود نداشت و نیروهای آتش نشانی مجبور شدند با استفاده از ماسک تنفسی و از طریق نردبان از کارگاه نجاری وارد انبار شده و اقدامات لازم جهت اطفای حریق را انجام دهند.
مسئول آتش نشانی و مرکز خدمات ایمنی شهرداری کهریزک اظهار داشت: نیروهای آتش نشانی پس از جابجایی کارتن های موجود در انبار موفق به کنترل حریق و سپس اطفای کامل آتش سوزی شدند.
وی در ادامه به علت وقوع این حادثه اشاره کرد و گفت: تعدادی از کارگران کارگاه نجاری برای گرم شدن محیط کارگاه از چوب های آغشته به تینر که ماده ای اشتعال پذیر است، استفاده کرده بودند که باتوجه به وجود اسفنج و ابرهای داخل محوطه کارگاه، شعله های آتش به سایر نقاط سرایت کرده کرده و منجر به وقوع حادثه شده بود.
نیروهای آتش نشانی پس از اطفای کامل حریق و کسب اطمینان از سرد شدن محیط در دو کارگاه نجاری و بلورسازی با ارائه توصیه های ایمنی محل حادثه را به سمت ایستگاه آتش نشانی ترک کردند.
حادثهشهرداریکهریزک
نظرات (0)
Add Comment