آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

بی احتیاطی کارگران، آتش به جان کارگاه همسایه انداخت

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کهریزک؛ وحید فروغی با تشریح این خبر گفت: با اطلاع رسانی ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران، نیروهای ایستگاه شماره دو آتش نشانی کهریزک عازم محل حادثه واقع در محدوده میدان عشقی شدند و مشاهده کردند که یک کارگاه نجاری طعمه حریق شده و شعله های آتش درحال سرایت به کارگاه بلورسازی مجاور است که بلافاصله عملیات اطفای حریق از سوی نیروهای آتش نشانی کهریزک به اجرا درآمد.

وی در ادامه افزود: دراین حادثه به دلیل زیاد بودن حجم آتش و نزدیکی کانون آتش به کارگاه مجاور، دامنه حریق به کارگاه بلورسازی نیز سرایت کرده بود که باتوجه چیدمان غیر اصولی فضای مقابل انبار، امکان ورود به انبار وجود نداشت و نیروهای آتش نشانی مجبور شدند با استفاده از ماسک تنفسی و از طریق نردبان از کارگاه نجاری وارد انبار شده و اقدامات لازم جهت اطفای حریق را انجام دهند.
مسئول آتش نشانی و مرکز خدمات ایمنی شهرداری کهریزک اظهار داشت: نیروهای آتش نشانی پس از جابجایی کارتن های موجود در انبار موفق به کنترل حریق و سپس اطفای کامل آتش سوزی شدند.
وی در ادامه به علت وقوع این حادثه اشاره کرد و گفت: تعدادی از کارگران کارگاه نجاری برای گرم شدن محیط کارگاه از چوب های آغشته به تینر که ماده ای اشتعال پذیر است، استفاده کرده بودند که باتوجه به وجود اسفنج و ابرهای داخل محوطه کارگاه، شعله های آتش به سایر نقاط سرایت کرده کرده و منجر به وقوع حادثه شده بود.
نیروهای آتش نشانی پس از اطفای کامل حریق و کسب اطمینان از سرد شدن محیط در دو کارگاه نجاری و بلورسازی با ارائه توصیه های ایمنی محل حادثه را به سمت ایستگاه آتش نشانی ترک کردند.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.