بی مهری ها به شهر کهریزک تمامی ندارد

به گزارش راگانیوز  شهردار کهریزک در نشست صمیمانه با اصحاب رسانه از بی مهری ها به شهر کهریزک گلایه کرد و گفت : در کهریزک اولین کارخانه قند و خانه فخر الدوله بعنوان آثارتاریخی ثبت شده در میراث فرهنگی واقع شده است اما آن طور که شاید و باید به این شهر رسیدگی نمی شود .

وی در ادامه افزود : آقای قالیباف شهردار محترم تهران بسیار مدیر موفقی هستند و شهر تهران را به خوبی ساماندهی کرده اند ، اما متاسفانه مشاورین ایشان در خصوص مکاتباتی که ما داشته ایم خوب تصمیم گیری نکرده اند و ما نتوانسته ایم ملاقات حضوری داشته باشیم و مورد بی مهری قرار گرفته ایم .

رامین عربی در خصوص خانه فخرالدوله گفت : این خانه جزو املاک کهریزک است که در میراث فرهنگی به ثبت رسیده ، در همین راستا ما با کارشناسان میراث فرهنگی جلسات متعددی داشته ایم و از فضای این خانه تاریخی دیدن کرده اند اما باز هم مورد بی توجهی قرار گرفتیم و این آثار تاریخی را بی ارزش و اعتبار قلمداد کردند .

شهردار کهریزک اظهار داشت : در نظر داشتیم در این خانه تاریخی یک سفره خانه سنتی برای مردم ایجاد کنیم که منبع درآمدی برای شهرداری و هم شهروندان فضای خوبی برای اوقات فراغت داشته  باشند اما طبق نظر کارشناسان خانه فخرالدوله استحکام و مقاومت خوبی ندارد و باید بازسازی شود که شهرداری کهریزک فاقد توان مالی برای بازسازی این خانه تاریخی است .

وی در خصوص افزایش سرانه فضای سبز کهریزک اظهار داشت : سال گذشته سرانه فضای سبز 50 هکتار بوده است که با یاری خدا امسال به 57 هکتار رسیده است که از حد استاندار این رقم بالاتر است .

رامین عربی ضمن اظهار گله از شهروندان گفت : طی روزهای اخیر شاهد ناپدید شدن نزدیک به 400 اصله درخت کاشته شده در منطقه امام حسین (ع) این شهر بوده ایم که جای بسی تاسف است و از شهروندان خواستاریم در جهت حفظ فضای سبز شهر خود کوشا باشند تا شاهد موارد این چنین نباشیم .

 

 

بی مهریدرختانشهرریکهریزکگله
نظرات (0)
Add Comment