آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

بی مهری ها به شهر کهریزک تمامی ندارد

به گزارش راگانیوز  شهردار کهریزک در نشست صمیمانه با اصحاب رسانه از بی مهری ها به شهر کهریزک گلایه کرد و گفت : در کهریزک اولین کارخانه قند و خانه فخر الدوله بعنوان آثارتاریخی ثبت شده در میراث فرهنگی واقع شده است اما آن طور که شاید و باید به این شهر رسیدگی نمی شود .

وی در ادامه افزود : آقای قالیباف شهردار محترم تهران بسیار مدیر موفقی هستند و شهر تهران را به خوبی ساماندهی کرده اند ، اما متاسفانه مشاورین ایشان در خصوص مکاتباتی که ما داشته ایم خوب تصمیم گیری نکرده اند و ما نتوانسته ایم ملاقات حضوری داشته باشیم و مورد بی مهری قرار گرفته ایم .

رامین عربی در خصوص خانه فخرالدوله گفت : این خانه جزو املاک کهریزک است که در میراث فرهنگی به ثبت رسیده ، در همین راستا ما با کارشناسان میراث فرهنگی جلسات متعددی داشته ایم و از فضای این خانه تاریخی دیدن کرده اند اما باز هم مورد بی توجهی قرار گرفتیم و این آثار تاریخی را بی ارزش و اعتبار قلمداد کردند .

شهردار کهریزک اظهار داشت : در نظر داشتیم در این خانه تاریخی یک سفره خانه سنتی برای مردم ایجاد کنیم که منبع درآمدی برای شهرداری و هم شهروندان فضای خوبی برای اوقات فراغت داشته  باشند اما طبق نظر کارشناسان خانه فخرالدوله استحکام و مقاومت خوبی ندارد و باید بازسازی شود که شهرداری کهریزک فاقد توان مالی برای بازسازی این خانه تاریخی است .

وی در خصوص افزایش سرانه فضای سبز کهریزک اظهار داشت : سال گذشته سرانه فضای سبز 50 هکتار بوده است که با یاری خدا امسال به 57 هکتار رسیده است که از حد استاندار این رقم بالاتر است .

رامین عربی ضمن اظهار گله از شهروندان گفت : طی روزهای اخیر شاهد ناپدید شدن نزدیک به 400 اصله درخت کاشته شده در منطقه امام حسین (ع) این شهر بوده ایم که جای بسی تاسف است و از شهروندان خواستاریم در جهت حفظ فضای سبز شهر خود کوشا باشند تا شاهد موارد این چنین نباشیم .

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.