آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

رییس شورای شهر کهریزک :در فضای ورزشی کهریزک شاهد توسعه های خوبی هستیم

به گزارش راگانیوز  در نشست خبری شهرداری کهریزک که به همت روابط عمومی این شهرداری برگزار شد دکتر حسن محمدی فرد اظهار داشت : خوشبختانه در بخش فضای ورزشی کهریزک شاهد توسعه های بسیار خوبی هستیم .

رییس شورای اسلامی شهر کهریزک با اشاره به رفع معضل و مشکلات ورزشی کهریزک ، اظهار داشت : ورزش کشتی در این شهر با 12 شاگرد و یک تشک آغاز به کار کرده و ما امروز شاهد 450 کشتی گیر و چندین تشک و مربی های مجرب در سالن های ورزشی شهر هستیم  .

وی در ادامه افزود : تیم فوتبال کهریزک همانند سال گذشته با قدرت به فعالیت خود ادامه می دهد و در بخش ورزش تکواندو آقای جدیدی قهرمان جهان شده اند و در این زمینه مشغول به فعالیت هستند و ما قصد داریم از پیشکسوتان ورزشی مشاوره و راهنمایی بگیریم تا بتوانیم به بهترین نحو ورزش این شهر را ارتقا دهیم .

محمدی فرد معضل اصلی شهر را پراکنده بودن مناطق جمعیتی داسنت و تصریح کرد : در کهریزک 12 محله از جمله : قلعه شیخ ، کریم آباد ، قاسم آباد و مهدی آباد و … وجود دارد که خدمت رسانی به تمامی این محله ها مارا با چالش و معضل رو به رو می کند .

وی با اشاره به اینکه بودجه سالیانه کهریزک 17 میلیارد تومان است ، گفت : این بودجه برای انجام پروژه های عمرانی بسیار ناچیز است که ما نباید به آن اکتفا کنیم و به دنبال راهی برای درآمدزایی باشیم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.