تبریک مدیر آبفای روستایی شهرستان ری به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

 
به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی آبفای روستایی شهرستان ری، مهندس هراتی گفت : هفته دولت يادآور فداکاري‏هاي فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احيا کننده روزهاي پرشور خدمتگزاري ، شهيدان بزرگ ، رجايي و باهنر است.
هراتی ضمن تبریک هفته دولت و همچنین تبریک روز کارمند به همه دولتمردان به خصوص کارمندان آب وفاضلاب روستایی شهرستان ری گفت: برخود لازم می دانم دست تمامی عزیزانی را که در این شرکت از هیچ کوششی برای امر آبرسانی مضایقه نکرده اند به گرمی بفشارم و از همه کارکنان پرتلاش قدردانی کنم.
وی در هفته مبارک دولت گفت: در طول سال گذشته بیش از 30 پروژه در حوزه های آبرسانی و احداث تاسیسات به اجرا درآمد که افتتاح این پروژه ها علاوه بر ارتقا بهداشت عمومی موجب تامین آب شرب در این روستاهای شهرستان ری می گردد. به منظور رعایت مسائل بهداشتی چاه های آب شرب بهسازی دهانه چاه ها و نوسازی تاسیسات در روستاهای شهرستان ری صورت گرفته ، همچنین اجرا و اصلاح خطوط انتقال آب و شبکه های توزیع ، احداث مخازن ذخیره آب در روستاهای چهل قز ، جاده نظامی، قلعه نوچمن و مجتمع شهید تهرانی به اجرا درآمده و مورد بهره برداری قرار گرفت.
وی در پایان از حمایت های مسئولین ارشد شهرستان به ویژه معاون محترم استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری،مدیرعامل شرکت آبفار استان تهران وتلاش مجموعه همکاران خود تقدیر و تشکر نمود.
ابتبریکریشهرری
نظرات (0)
Add Comment