تبلیغات گسترده جشنواره کتابخوانی رضوی در کتابخانه و مکان های پرتردد

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی اداره کتابخانه های شهرستان ری، در راستای تبلیغات و ترویج فرهنگ کتابخوانی و فروش کتاب های مسابقات ششمین جشنواره رضوی، پوسترهای ارسالی در بخش های مختلف کتابخانه نصب شده است.

گفتنی است جهت تبلیغات گسترده تر و تشویق اعضای کتابخانه و اهالی محله بهشتی و شهرک فاطمیه برای شرکت حداکثری در این مسابقات، 1000 نسخه تراکت طراحی، چاپ و توزیع و بروشورها ارسالی با هماهنگی با پایگاه مقاومت بسیج محله و مسجد فاطمیه محله بهشتی و خانه سلامت بهشتی، و مسجد اباعبدالله الحسین (ع) و حسینیه جوانان محله بهشتی پخش و اطلاع رسانی شده است.

بر اساس این گزارش کتابداران با حضور در مدارس (مدرسه راهنمایی دخترانه نسیبه، دبیرستان دخترانه طاهباز، مدارس دخترانه ابتدایی شهید ثانی و حضرت رقیه (س) و مدرسه پسرانه ائمه اطهار)، و باشگاه ورزشی شهدای محله بهشتی به توزیع تراکت های تهیه شده توسط کتابخانه و معرفی آثار و توضیح نحوه شرکت در این مسابقه پراختند.

طی دو روز گذشته بیش از 60 کتاب از کتابهای ارسالی جشنواره رضوی بین اعضاء فروخته شده است که از این تعداد نسخه کتاب تعداد37 عدد دوست مهربان کبوتر ها و 20 عدد از کتابهای اعترافات غلامان و 3 عدد از کتابهای امام علی بن موسی الرضا (ع) به فروش رسیده است.

رضویشهرریکتابخانهکتابخوانی
نظرات (0)
Add Comment