تجدید میثاق فرماندهان و کارکنان حفاظت هواپیمایی سپاه پاسداران با آرمان های امام راحل(ره)

به گزارش راگانیوز ، این آیین با حضور سردار صفرعلی موسوی فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی سپاه پاسداران، حجت الاسلام علی شهبازی نماینده ولی فقیه در سپاه حفاظت هواپیمایی و جمعی از مدیران و کارکنان این نهاد همزمان با سالروز تاسیس سپاه حفاظت هواپیمایی برگزار شد.

شرکت کنندگان در این آیین، ضمن نثار تاج گل، قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق کردند.
نماینده ولی فقیه در حفاظت سپاه فرودگاه های کشور در این مراسم گفت: حضرت امام خمینی(س) با تکیه بر قدرت، تقوا وایمان در مسیر کمال انسانی پیش رفت در حالیکه امروز کمتر فردی می تواند چنین قدرتی داشته باشد و چنین حرکت عظیمی را در جهان بشری ایجاد کند.
حجت الاسلام علی شهبازی در ادامه با بیان اینکه امام راحل موجی عظیم در جهان ایجاد کرد افزود: این امواج تمام کشورها را در طول تاریخ فراگرفته و همه انسان ها را در جهان و در تاریخ های آینده و سال های آتی تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.
وی تصریح کرد: امروز سربازهای حفاظت هواپیمایی در بارگاه ملکوتی امام خمینی(س) اجتماع کردند تا اعلام کنند و گزارش دهند که به لطف خداوند با موفقیت صد در صدی در این عرصه توانسته اند گام بردارند و تمام توطئه های داخلی و خارجی را خنثی کردند و توانستند از امنیت کشور و حیثیت این نظام دفاع کنند.
۵ دی سالروز تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی به دستور امام راحل(ره) است.

امام راحلتجدید میثاقشهرری
نظرات (0)
Add Comment