تجهیز خودروهای ویژه جمع آوری پسماند خشک جنوب تهران به سیستم ردیاب

به گزارش راگانیوز ، مسعود سلیمی بیان کرد: خودروهای این منطقه برای تسریع در فعالیت جمع آوری پسماندهای خشک شهروندان منطقه، مجهز به سیستم GPS شدند تا با ردیابی این خودروها، فعالیت جمع آوری پسماندهای خشک براساس زمانبندی انجام شده در بلوک های تعیین شده کنترل شود.وی افزود: در حال حاضر ۱۸ خودروی ملودی دار فعالیت جمع آوری پسماندهای خشک در منطقه را انجام می دهند.

سلیمی همچنین درخصوص تحویل مخازن به شهرک ها و مجتمع ها گفت: کار برآورد شهرک ها و مجتمع ها و نیز شناسایی مجتمع های تازه احداث در حال انجام است و تاکنون ۶۰ مخزن تحویل آنها شده است.

وی در ادامه با اشاره به استمرار فعالیت جمع آوری پسماندهای الکتریکی شهروندان از طریق غرف بازیافت تصریح کرد: طی ماه گذشته بیش از ۴۲ هزار کیلو پسماند خشک شهروندان در غرفه های مستقر منطقه جمع آوری شد.معاون شهردار منطقه در بخش دیگری با اشاره به آغاز بارندگی ها در فصل سرما گفت: در همین راستا فعالیتهای پیشگیری از آبگرفتگی در معابر به منظور جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی انجام شده است. درهمین راستا فعالیت نصب دریجه در خیابان های میعاد شمالی تقاطع تندگویان و خیابان بهمنیار انجام شده است علاوه براین عملیات زهکشی در بزرگراه آزادگان باهدف سهولت تردد خوردوها به هنگام بارش های جوی به اتمام رسیده است.

راگانیوزشهرریپسماند
نظرات (0)
Add Comment