تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز محلات شهر کهریزک

به گزارش  راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کهریزک؛ سرپرست شهرداری کهریزک با اعلام این خبر گفت: بر اساس گزارش پرونده های واحد شهرسازی و بازدیدهای میدانی پلیس های ساختمانی در سطح شهر، ساخت و سازهای غیر اصولی و بدون مجوز در شهر شناسایی و به مالکان جهت تخریب تذکرهای لازم داده شد.

سید مجتبی هاشمی در ادامه این خبر افزود: متاسفانه پس از بی توجهی مالکان به اخطارهای شهرداری، امروز در یک طرح جهادی، ساخت و سازهای غیر مجاز محلات مختلف شهر با حضور مسئولان مربوطه تخریب شد.

وی اظهار داشت: شهر کهریزک یکی از شهرهای حاشیه ای و رو به توسعه است و اگر نظارت لازم بر ساخت و سازها صورت نگیرد، در آینده ای نه چندان دور شاهد شکل گیری شهری غیر اصولی، ناایمن و بی قواره خواهیم بود که این موضوع به نفع شهر و شهروندان نیست.

سرپرست شهرداری کهریزک افزود: بی شک اجرای طرح تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز نارضایتی مالکان را به همراه خواهد داشت اما شهرداری بر اساس قانون و وظایف ذاتی خود که نظارت بر ساخت و سازها را برعهده دارد، ملزم به اجرای این طرح بوده است اما خوشبختانه در حین فعالیت نیروهای شهرداری، تلاش لازم جهت رعایت منزلت اجتماعی شهروندان را در نظر گرفتند.

هاشمی در پایان خاطر نشان کرد: در این طرح درمرحله اول 6مورد ساخت و ساز بدون پروانه با حکم قضایی تخریب گردید..

«داریوش خطیر » مسئول واحد خدمات شهری شهرداری کهریزک خبر داد

تخریبغیر مجازکهریزک
نظرات (0)
Add Comment