تشکیل جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش ناحیه یک “ری”

به گزارش راگانیوز ،به نقل از  دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک ری، در این جلسه، بهروز نصیری، با بیان راهکارهای موفقیت در مدارس گفت: در سال تحصیلی جاری، طرح های تعالی مدیریت، جشنواره خوازمی،همیار معلم و مدام در سطح مدارس برگزار می گردد تا میزان پیشرفت مدرسه بر اساس امکانات موجود و در سطح همان مدرسه مورد ارزیابی قرار گیرد .

وی در ادامه افزود: اجرای راهکارهای آموزشی و پرورشی موفق درمدارس الگویی برای سایر مدارس است و مدیران مدارس می توانند تجربه موفق خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند .

نصیری، با اشاره اهمیت ودلایل برگزاری جلسات شورای معاونین در سطح مدارس گفت: ارائه نقطه نظرات و ارتباط موثر معاونین با مدیران مدارس و تبادل دیدگاه های سبب افزایش همدلی و همزبانی در اجرای طرح های آموزشی و پرورشی مدارس دارد .

در ادامه جلسه هریک از مدیران مدارس به ارائه نقطه نظرات و دیدگاه های خود در مورد مسایل مربط پرداختند و اعضای شورای معاونین نیز به سئوالات در حیطه خود پاسخ دادند.

شایان ذکر است ، به ابتکار مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری همزمان با آغاز سال تحصیلی جاری، جلسات شورای معاونین این ناحیه، یکبار در هر ماه و با حضور مدیران مربوط به آن دوره در سطح مدارس تشکیل می شود و این جلسه چهارمین جلسه تشکیل شده بود.

تشکیلجلسهشهرریمدرسه
نظرات (0)
Add Comment