تقدیر از 450 مددجوی آسایشگاه خیریه کهریزک

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ آسایشگاه خیریه کهریزک در جشن بزرگ پایان سال از 450 هنرمند معلول و سالمند شاغل در کارگاههای هنری و توانبخشی تقدیر کرد.

این توانخواهان با انگیزه در 34 کارگاه هنری در طول سال و زیر نظر مربیان افتخاری خودهنر می آفریند و در قبال آن حقوق دریافت می کنند .

 اجرای انواع برنامه های شاد توسط هنرمندان افتخاری مجموعه ، تقدیر از مددجویان نمونه فعال در کارگاههای هنری ، نگاهی به آمار و عملکرد توانخواهان در طول سال جاری و بالاخره توزیع کادوهای شب عید همه معلولین و سالمندان هنرمند مجموعه ، اهم برنامه هایی بود که در جشن بزرگ مددجویان به انجام رسید.

میر مسعود رئوفی در بخشی از این مراسم ، از تمامی حمایتهای زندگی بخش جاری میان سالمندان و معلولین شاغل از جانب مدیریت ، مدیران واحد های گوناگون ، نیکوکاران و مربیان افتخاری سپاسگزاری نمود و نوید داد که با اعلام آمادگی مربیان جدید ، قرار است کارگاههای هنری متنوع تری در سال آینده در ساختمان توانبخشی بر پا شود ، ضمن آنکه از هم اکنون مقرر گردیده با حضورپر رنگ توانخواهان کیفیت و تنوع محصولات تولیدی در سال آینده به طرز چشمگیری افزایش یابد.

محمد رضا صوفی نژاد مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک نیز ، از یک سال تلاش زندگی بخش توانخواهان معلول و سالمند قدردانی کرد و همانند همیشه آینده ای پر بار و بدون رنج برای همگان از خداوند دوستدار خوبیها مسئلت کرد. او همچنین به پدران ، مادران و معلولین این خانه بزرگ وعده داد که با تلاشهای شبانه روزی مسئولین آسایشگاه ، همچنان می توانند با خیالی آسوده در خانه خود اقامت کنند ، کار و فعالیت کنند و در یک کلام زنده باشند و زندگی کنند.

اسایشگاهتقدیرشهرریکهریزک
نظرات (0)
Add Comment