آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

تقدیر از 450 مددجوی آسایشگاه خیریه کهریزک

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ آسایشگاه خیریه کهریزک در جشن بزرگ پایان سال از 450 هنرمند معلول و سالمند شاغل در کارگاههای هنری و توانبخشی تقدیر کرد.

این توانخواهان با انگیزه در 34 کارگاه هنری در طول سال و زیر نظر مربیان افتخاری خودهنر می آفریند و در قبال آن حقوق دریافت می کنند .

 اجرای انواع برنامه های شاد توسط هنرمندان افتخاری مجموعه ، تقدیر از مددجویان نمونه فعال در کارگاههای هنری ، نگاهی به آمار و عملکرد توانخواهان در طول سال جاری و بالاخره توزیع کادوهای شب عید همه معلولین و سالمندان هنرمند مجموعه ، اهم برنامه هایی بود که در جشن بزرگ مددجویان به انجام رسید.

میر مسعود رئوفی در بخشی از این مراسم ، از تمامی حمایتهای زندگی بخش جاری میان سالمندان و معلولین شاغل از جانب مدیریت ، مدیران واحد های گوناگون ، نیکوکاران و مربیان افتخاری سپاسگزاری نمود و نوید داد که با اعلام آمادگی مربیان جدید ، قرار است کارگاههای هنری متنوع تری در سال آینده در ساختمان توانبخشی بر پا شود ، ضمن آنکه از هم اکنون مقرر گردیده با حضورپر رنگ توانخواهان کیفیت و تنوع محصولات تولیدی در سال آینده به طرز چشمگیری افزایش یابد.

محمد رضا صوفی نژاد مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک نیز ، از یک سال تلاش زندگی بخش توانخواهان معلول و سالمند قدردانی کرد و همانند همیشه آینده ای پر بار و بدون رنج برای همگان از خداوند دوستدار خوبیها مسئلت کرد. او همچنین به پدران ، مادران و معلولین این خانه بزرگ وعده داد که با تلاشهای شبانه روزی مسئولین آسایشگاه ، همچنان می توانند با خیالی آسوده در خانه خود اقامت کنند ، کار و فعالیت کنند و در یک کلام زنده باشند و زندگی کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.