تمام مسؤولان در راه رفع مشکلات مردم کوشا باشند/ دشمن ما را به سمت مسائل فرعی نکشاند

به گزارش راگانیوز ؛ هادی تمهیدی ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی برنامه‌های دهه فجر و در جمع رؤسای ادارات شهرستان ری بیان داشت: اگر اهداف و منافع ملی از اولویت کارهایمان خارج شود و به سمت مسائل فرعی کشانده شویم، باید منتظر هر اتفاقی باشیم.

وی تصریح کرد: وقتی به خاطر جریانی اجازه می‌دهیم که اشخاصی وارد حریم خصوصی ما شوند و به مسؤولان رسمی کشور توهین کنند، باید منتظر عواقب آن‌ هم باشیم و در آنجا دیگر سمت و رتبه و جناح مطرح نیست؛ بلکه سیلی است که همه را با خود می‌برد.

معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان ری افزود: باید نگاهمان را به سمت منافع ملی و خصوصاً منافع مردمی معطوف کنیم تا از ماهیت و اصل نگذشته و بتوانیم حامی جامعه باشیم و هرگاه هم از این مسیر دور شدیم، قطعاً مردم نیز با اولویت‌های ما همراهی نکرده و جلودار اهداف‌مان می‌شوند، توجه داشته باشید که باز ما باید مسؤول و پاسخگوی این معضلات باشیم.

وی با اشاره به پیگیری مشکلات مردم گفت: همه‌ کسانی که در هر سنگری از دولت و مجلس تا کوچک‌ترین نهاد قرار گرفته‌اند و تصمیم‌گیرنده هستند، باید در راستای اهداف مردم و رفع مشکلاتشان کوشا باشند.

تمهیدی اظهار داشت: مردم ما در رفع اتفاقات رخ‌داده‌ هوشیار هستند؛ چون قدردان این نظام‌اند و هر دوره‌ای که دشمن برای مأیوس‌کردن مردم برنامه‌ریزی کرد، یک راهپیمایی بوده است که مردم نقش خودشان را به‌خوبی ایفا کردند؛ پس راهپیمایی دهه فجر را برای به گور سپردن توطئه و نقشه‌های دشمن قدر بدانیم.

وی اظهار داشت: برنامه‌های دهه فجر را در قالب مصوبات به ادارات ارسال خواهیم کرد و در جهت تکمیل برنامه‌هایمان با ادارات هماهنگ‌شده و کمیته‌های متعددی در ستاد دهه فجر ترتیب خواهیم داد و هدفمان در تجمیع‌ دو تا سه کمیته بوده که کار اجرایی و تبلیغات و … را به عهده گرفته است.

معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان ری ادامه داد: در جلسات دیگر نیز نمایندگان حاضر شوند تا با اعلام برنامه‌های شاخص در شهرستان راهپیمایی باشکوهی را در پیش داشته باشیم و حضور مسؤولان در کنار مردم موجب دلگرمی می‌شود پس این دهه فرصت مناسبی برای همراهی مستقیم مسؤولان با مردم است.

فارس

شهریفرماندارمعاون
نظرات (0)
Add Comment