تورهای ارزان تهرانگردی در جنوب تهران اجرا می شود

به گزارش راگانیوز ، حمید بهرامی گفت: این تورها برای شهروندان ارزان تمام شده و با توجه به تنوع این تورها ، شهروندان می توانند به نسبت علاقه و سلیقه خود از آنها بهره مند شوند.

وی افزود تورهای تهرانگردی روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار و ثبت نام برای شرکت در این تورها از طریق کانون های گردشگری سراهای محلات انجام می شود.
بهرامی تصریح کرد: طهران قدیم، اراضی عباس آباد، سه برج، گذر سی تیر، ری گردی، شمیران گردی و برج میلاد تهران از جمله اماکن مورد نظر در تورهای تهرانگردی هستند.
وی ادامه داد: همچنین شهروندان می توانند با ثبت نام در این برنامه استادیوم آزادی، نیاوران، باغ گیاه شناسی و سورتمه را با پرداخت میانگین ۲۵ هزار تومان ببینند.
بهرامی همچنین از آغاز به کار جشنواره مشکات ۵ در این منطقه خبر داد و گفت: جشنواره ترویجی آموزشی مشکات ۵ با سه محور آسمان آبی، زمین پاک و اخلاق شهروندی در گروه های سنی کودک، نوجوان و بزرگسال برگزار می شود.
وی خاطرنشان کرد: آثار مربوط به این جشنواره در قالب نقاشی، داستان کوتاه، شعر، فیلم، عکس، مقاله و … جمع آوری می شود و شهروندان می توانند با مراجعه به خانه های آموزش شهروندی سراهای محلات و مدارس آثار خود را تحویل داده یا در پایگاه جشنواره مشکات ثبت نام کنند.

تهرانگردیشهرری
نظرات (0)
Add Comment