توصیه شهدا به جامعه اسلامی وحدت و یکپارچگی بود

به گزارش راگانیوز ، هدایت‌اله جمالی‌پور در حاشیه آیین میهمانی لاله‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: آیین ملی میهمانی لاله‌ها روز مهم و تاریخی در انقلاب اسلامی ایران رقم زده است.

وی شهدا را مظهر اقتدار و یکپارچگی دانست و گفت: شهدای والامقام انقلاب اسلامی ایران نماد وحدت، یکپارچگی و همدلی و هم‌زبانی هستند.

معاون استاندار تهران تاکید کرد: شهدا هم در دوران حیات خود مظهر وحدت و انسجام بودند و هم امروز مظهر همدلی و هم‌زبانی هستند.

وی بیان داشت: شهدا در دوران حیات خود با وحدت و یکپارچگی مدافعان ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب بودند و با تمام وجود از اسلام و انقلاب حراست و پاسداری کردند.

جمالی‌پور عنوان کرد: شهدا امروز هم مهم‌ترین عنصر برای وحدت جامعه اسلامی هستند و با گام برداشتن در مسیر امام راحل (ره) و شهدا حول محور ولایت فقیه قطعاً هر روز شاهد پیشرفت‌های روز‌افزون هستیم و هرگز نظام آسیب نمی‌بیند.

وی گفت: توصیه شهدای والامقام انقلاب اسلامی به جامعه این بود که راه دفاع از عزت و اقتدار وحدت درونی جامعه است.

فرماندار ویژه شهرستان ری تصریح کرد: امیدوارم این توصیه مهم شهدا همچون گذشته و بیش از پیش سرلوحه مسئولان و مردم غیور ایران اسلامی باشد.

جمالی‌پور در پایان تاکید کرد: با حفظ وحدت درونی و عمل به توصیه امام راحل و شهدا و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب کشور بیش از گذشته در مسیر رشد و توسعه و پیشرفت قرار بگیرد.

 

جامعه اسلامیشهداشهرریفرماندار
نظرات (0)
Add Comment