توطئه‌ها نسبت به نظام اسلامی تمام نشده است

به گزارش راگانیوز  از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی مسجد خاتم الانبیاء (ص) ورامین، حجت‌الاسلام روح‌الله حسینیان در مراسم گرامیداشت یوم‌الله 9 دی در مسجد خاتم الانبیاء (ص) ورامین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: باید توجه داشت که توطئه‌ها نسبت به کشور و نظام اسلامی تمام نشده است.

وی گفت: هیچ کس نباید نسبت به تکالیفی که در آستانه انتخابات بر عهده دارد، کوتاهی کند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ثبت‌نام افراد شاخص در انتخابات مجلس خبرگان رهبری افزود: خوشبختانه افراد بسیار خوب و توانمندی برای حضور در مجلس خبرگان رهبری نام‌نویسی کردند اما برخی با همان توطئه‌های گذشته، تلاش دارند که به سر کار بیایند.

وی بیان داشت: عده‌ای برای تضعیف جایگاه رهبری نقشه می‌کشند و می‌خواهند مجلس خبرگان رهبری از حضور ولایتمداران خالی کنند و همراهان آمریکا را با نام‌ها و عناوین مختلف به سر کار بیاورند.

حسینیان عنوان کرد: مردم باید در انتخابات پیش‌رو دقت کرده و در حد توان آگاهی‌بخشی کنند و نباید اجازه داد که تاریخ دوباره تکرار شده و نقشه‌های دشمنان اسلام عملی شود.

 

توطئهشهرریمجلسنماینده
نظرات (0)
Add Comment