تکریم و معارفه قائم مقام سازمان بهشت زهرا (س)

به گزارش راگانیوز  به‌نقل از روابط‌عمومی سازمان بهشت زهرا (س) آیین تکریم و معارفه قائم مقام سازمان بهشت زهرا (س) با حضور منصور باقرصاد قائم مقام معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، اکبر توکلی مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره)، معاونان و مدیران ارشد سازمان بهشت زهرا (س) و حوزه معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران؛ کامران زنگیشه تکریم و سید جعفر بهشتی به‌عنوان قائم مقام سازمان بهشت زهرا (س) معارفه شد.

منصور باقرصاد، قائم معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران طی سخنانی در این نشست، خدمت در سازمان بهشت زهرا (س)  و خادمی حضرت امام (ره) و شهدا را توفیق دانست و گفت: گرفتن مسئولیت در این مکان مقدس که همیشه فضای کاری با یاد و نام شهدا و امام شهدا عطر آگین است از توفیقاتی است که باید قدر آن را دانست و از فرصت برای خدمت بیشتر استفاده کرد.

باقرصاد تصریح کرد: شهروندان داغداری که به این سازمان جهت انجام امور کفن و دفن عزیزانشان مراجعه می‌کنند غمگین و دردمند هستند و باید با برخورد همراه با تکریم و همراهی با آنان تا لحظه آخر باری از روی دوش آنان برداشت.

بر پایه این گزارش، در ادامه جلسه از زحمات کامران زنگیشه در مدت خدمت در سازمان بهشت زهرا (س) تقدیر و مورد تکریم قرار گرفت و سید جعفر بهشتی به‌عنوان قائم مقام سازمان بهشت زهرا (س) معارفه شد.

اکبر توکلی، مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) نیز در این نشست گفت: مهمترین موضوع کاری در سازمان مقدس بهشت زهرا (س) زنده نگه داشتن آرمان‌های والای حضرت امام خمینی (ره) و شهدا و خدمت صادقانه و بی‌منت به خانواده‌های شهدا و همچنین شهروندان داغداری است که با اطمینان خاطر به ما مراجعه می‌کنند.

وی ضمن آرزوی توفیق برای زنگیشه در سنگرهای خدمت در آینده؛ برای سید جعفر بهشتی قائم مقام سازمان بهشت زهرا(س) آرزوی توفیق خدمت کرد و ایشان را فردی رزمنده خواند که دردمند شهدا و خانواده‌های شهدا است و دغدغه خدمت دارد.

سعید خال، معاون امور اجتماعی و فرهنگی و روابط‌عمومی سازمان بهشت زهرا (س) نیز در ادامه ضمن قرائت لوح تکریم زنگیشه؛ از همکاری‌ها و خدمات صادقانه ایشان در طول مدت حضور در بهشت زهرا(س) تقدیر کرد.

بهشت زهراتکریمشهرریمعارفه
نظرات (0)
Add Comment