تیم تهران قهرمان مسابقات چند جانبه کاراته شهرری شد

به گزارش راگانیوز ؛ مجتبی جانعلی اظهار داشت: این رقابت ها با حضور ۳۰۰ کاراته کا در بخش بانوان و یکهزار و ۶۰۰ کاراته کا در بخش آقایان در روزهای پنجشنبه و جمعه در شهرری برگزار شد.
وی تصریح کرد: این دوره از مسابقات با شرکت ۳۵ تیم از استان های تهران، خراسان رضوی، زنجان، مازندران و قم در پنج رده سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در شهرری برگزار شد.
جانعلی ادامه داد: در پایان این رقابت ها، تیم استان تهران در بخش آقایان با ۴۴ مدال طلا، ۲۳ نقره و ۶۰ برنز و در بخش بانوان با کسب ۵ مدال طلا، ۱۰ نقره و ۲۰ برنز به مقام قهرمانی دست یافت و تیم های زنجان و مازندران نیز به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.
در پایان این مسابقات از یوسف رسولی اردلانی قهرمان مسابقات کاراته سبک های آزاد که در کشور ژاپن برگزار شد نیز تجلیل بعمل آمد.
به گزارش ایرنا، سبک شورین کمپو در اواخر قرن پانزدهم و اوایل قرن شانزدهم در اواخر دوران ژاپن فئودالی توسط برخی از ملوک طوایفی های این کشور بنام هاراکمپو مطرح شد پس از وحدت ژاپن نام این سبک ازهاراکمپو به شورین کمپو تغییر کرد.
این سبک دارای ۶ مؤلفه اساسی ضربات حمله و دفاع دست، ضربات حمله و دفاع پا، فنون گراپلینگ و پرتاب، فنون دفاع شخصی و بازداشت، فنون قفل مفاصل و فنون خاص بدن سازی است.

20شهرداریراگانیوزشهرریکاراته
نظرات (0)
Add Comment