ثبت‌نام یازدهمین جشنواره قرآنی «مُدهامّتان» در ری آغاز شد

به گزارش راگانیوز ، دبیرخانه دائمی جشنواره‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نشر و ترویج معارف قرآنی و شعائر دینی و استفاده از ابزارهای فرهنگی و هنری در جهت جذب بیشتر و بهتر جوانان به مساجد، این جشنواره را برگزار می‌کند.

ثبت‌نام اینترنتی یازدهمین جشنواره قرآنی مدهامّتان به‌صورت استانی تا 14 مرداد سال جاری انجام می‌شود.

این جشنواره در رشته‌های قرائت، حفظ کل، حفظ 20 جزء، اذان، ترتیل، تفسیر، مفاهیم قرآن و نهج البلاغه و صحت قرائت حمد و سوره و اذکار نماز  در سراسر کشور برگزار می‌شود که دو بخش مفاهیم قرآن و نهج البلاغه و صحت قرائت حمد و سوره و اذکار نماز فقط به‌صورت استانی است.

سن کلیه شرکت‌کنندگان باید بین 18 تا 30 سال باشد و تکمیل فرم ثبت‌نام توسط شرکت‌کنندگان به‌صورت اینترنتی در پایگاه اطلاع‌رسانی جوانان مساجد کشور به آدرسwww.javananemasajed.ir  الزامی است.

شناسایی و ارتقای سطح اطلاعات عمومی و تخصصی جوانان و علاقه‌مندان به قرآن و فرهنگ اسلامی، حضور پرنشاط اعضای کانون‌های در فعالیت‌های قرآنی ملی و بین‌المللی، کشف استعدادهای برتر قرآنی فعالی در کانون‌های مساجد، ترغیب و تشویق مدیران کانون‌ها به کشف استعدادهای محلی و منطقه‌ای در امور قرآنی، آشنایی بیشتر مردم و مسئولان بااستعدادها و ظرفیت‌های قرآنی در کانون‌های مساجد از اهداف برگزاری این جشنواره است.

مرحله کشوری این جشنواره قرآنی مدهامّتان در سال جاری در آذرماه سال جاری به میزبانی شهر مقدس قم برگزار می‌شود و نفرات برتر مرحله استانی به مرحله کشور راه پیدا خواهند کرد.

جشنوارهریشهرریقران
نظرات (0)
Add Comment