جاماندگان اربعین حسینی از ورامین و قرچک پای پیاده به شهرری رفتند

به گزارش راگانیوز ، عزاداران حسینی از ساعات اولیه روز ، پای پیاده مسیر ۳۰ کیلومتری ورامین تا شهرستان ری را طی کردند تا خود را در فضا معنوی عزاداران حسینی در کربلای معلا حس کرده و از اجر این عزاداری بهره مند شوند .

مردم مومن مناطق قلعه نو و فیروزآباد نیز در طول مسیر به سیل عظیم عزاداران حسینی پیوستند تا آنان نیز با حضور در مرقد سیدالکریم حضرت عبدالعظیم حسنی این مصیبت عظما را به محضر ولی عصر(عج) تسلیت عرض نمایند.
اجتماع عظیم مردم شهرستان های ورامین و قرچک گوشه ای کوچک از عزم و اراده شیعیان جهان در حفظ اتحاد و همبستگی میان آحاد جامعه به عنوان تنها عامل مقابله با استکبار جهانی می باشد.
مردم ورامین و قرچک با شرکت در عزاداری اربعین حسینی ، گوشه ای از عظمت اجتماع جهان تشیع در برابر زیاده خواهی های استکبار جهانی و تلاش آنان در ایجاد انشقاق میان صفوف به هم فشرده مسلمانان را نشان دادند.
در مناطق مختلف شهرستان های ورامین و قرچک نیز عاشقان خاندان عصمت و طهارت با برپایی مجالس عزاداری ، چهلمین روز از شهادت امام حسین (ع) و یاران با وفای ایشان را به عزا نشسته و هم ناله با عمه سادات به سر و سینه زدند.
امامزاده یحیی ورامین ، امامزاده طاهر و مطهر خیرآباد، امامزاده بی بی زبیده قرچک ، امامزاده ابراهیم ولی آباد قرچک و دیگر بقاع متبرکه شهرستان های ورامین و قرچک پذیرای خیل عزاداران حسینی می باشد.

اربعینشهرریقرچکورامین
نظرات (0)
Add Comment