جذب گردشگران یکی از اهداف مهم شورای شهر کهریزک است

به گزارش راگانیوز  ؛علیرضا عباسی رئیس شورای اسلامی شهر کهریزک بعدازظهر در جمع خبرنگاران گفت: شهر کهریزک با ۲ هزار و ۵۰۰ سال قدمت دارای ویژگی زیادی است که همیشه نقاط منفی آن مطرح شده استو با تلاش اصحاب رسانه باید دیدگاه جامعه نسبت به این شهر تاریخی تغییر کند.

وی گفت: شهر کهریزک در این برهه از زمان نیازمند زیرساخت‌ها و امکانات بیشتری است که امیدواریم با کمک مسئولین و‌مردم بتوانیم بهترین عملکرد را ازخود نشان دهیم و ان‌شاءالله مشکلاتی که همواره کهریزک را با شرایط نا موزنی روبرو شده با کمک‌ مسئولان‌ رفع شود.

رئیس شورای اسلامی شهر کهریزک تصریح کرد: آب حاصله از دفن غیر اصولی زباله های شهر تهران دریاچه بزرگی از شیرابه را در آرادکوه ایجاد کرده است و شیرابه زباله‌ها تا کیلومترها آب‌های زیرزمینی بخش کهریزک را آلوده و غیرقابل شرب کرده است.

عباسی با بیان این‌که ترافیک حاصل از تردد کامیون‌های حامل زباله های شهر تهران در شهر کهریزک موجب ترافیک و آلودگی صوتی شده و کیفیت هوا را نیز آلوده کرده است، ادامه داد: وجود انبارهای بزرگ استان تهران در شهر کهریزک همیشه مشکلات حمل و نقل، ترافیک و آلودگی هوا را به شهروندان این شهر تحمیل کرده است و هیچ سود دیگری ندارد.

وی با اشاره به دپو کالاهای شرکت‌ها و برندهای معروف در شهر کهریزک اظهار داشت: به دلیل این‌که دفترهای مرکزی این شرکت ها در شهر تهران واقع شده‌اند؛ برای شهروندان کهریزک معضل ترافیک، حمل و نقل و آلودگی هوا را به همراه داشته است.

رئیس شورای اسلامی شهر کهریزک بیان کرد: ساخت بزرگترین پایانه حمل و نقل کالای استان تهران و انبارهای بزرگ دپو کالا در مساحت یکهزار هکتار در شهر کهریزک هیچ سودی برای شهروندان کهریزکی ندارد و تردد کامیون های سنگین در معابر این شهر باعث خرابی زیر ساخت های شهری و آسفالت معابر خواهد شد.

وی در ادامه مژده ای به شهروندان کهریزک داد و گفت: شورای پنجم دو‌هدف را برای جذب گردشگران‌ در دستور کار‌خود قرار داده که مرمت و بازسازی ساختمان فخر الدوله و تپه های باستانی و‌ همچنین تملک کارخانه قند را برنامه ریزی کرده ایم که پیگیری های اعضای شورای اسلامی شهر کهریزک در خصوص این امور به بار نشسته است و به‌زودی شاهد انجام کارهای عمرانی در این اماکن تاریخی خواهیم بود.

شوراکهریزک
نظرات (0)
Add Comment