جزئیات مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت سردار احمد غلامی

به گزارش راگانیوز ، سردار علی نصیری بعد از ظهر امروز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا، به‌ ویژه شهدای مدافع حرم اظهار داشت: مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت سردار شهید احمد غلامی جانشین فرمانده لشکر 10 حضرت سیدالشهداء(ع) در دوران دفاع مقدس روز یکشنبه دوم آبان‌ماه با حضور پرشور خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و آحاد مختلف جامعه در مسجد ارشاد واقع در شهرری، میدان نماز برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران گفت: خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، مسئولان کشوری و لشکری و آحاد مختلف جامعه با حضور پرشور در این مراسم یاد و خاطره امام راحل و شهدا را گرامی می‌دارند.

به گزارش فارس، «حاج احمد غلامی» از در نخستین روزهای تشکیل سپاه پاسداران، در سال 1358 شمسی، به این نهاد پیوست و در گردانِ 2 «پادگان ولی عصر»(عج) به نبرد با ضد‌انقلاب و بعدها، متجاوزین بعثی مشغول شد. پس از تشکیل «تیپ 27 محمد رسول الله»(ص) توسط «حاج احمد متوسلیان»، او در عملیات «فتح المبین» و «الی بیت المقدس» به عنوان یکی از فرماندهان گردان‌های رزمی، تکلیف جهادی خود را به انجام رساند. پس از تشکیل «تیپ سیدالشهدا»(ص) توسط شهید «حاج علی موحد دانش»، «حاج احمد» با دعوت آن سردارِ شهید، به یگان مزبور ملحق شد و پس از آن که شهید «کاظم نجفی رستگار» فرماندهی «تیپ سیدالشهدا»(ص) را به دست گرفت، ایشان به عنوان «قائم مقام فرماندهی تیپ» (که مدتی بعد به لشکر ارتقای پیدا کرد) منصوب شد.

شهادتشهرریمراسمچهلم
نظرات (0)
Add Comment