جشنواره دهه فرهنگی در بوستان ترافیک منطقه 20 دایر است

 به گزارش راگانیوز، برومند نامداری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جشنواره فرهنگی آموزشی دهه فرهنگی در قالب طرح داستان تابستان با 20 غرفه در بوستان آموزشی بوستان ترافیک دایر است.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه این جشنواره تا 15 شهریور از ساعت 18 تا 21 پذیرای شهروندان است، افزود: شهروندان می‌توانند از خدمات رایگان غرفه‌های مستقر در زمینه‌های هنری، نمایشی، ورزشی و تفریحات سالم، فرهنگی، علمی و آموزشی بهره‌مند شوند.

وی به محوریت طرح آسمان آبی زمین پاک و خط سفید در جشنواره دهه فرهنگی نیز اشاره کرد و گفت: علاوه بر غنی‌سازی اوقات فراغت شهروندان، خدمات ارائه شده در این جشنواره با رویکرد معرفی بیش از پیش طرح زیست‌محیطی آسمان آبی زمین پاک و خط سفید به شهروندان انجام می‌شود.

نامداری در پایان موقعیت استقرار جشنواره دهه فرهنگی در بوستان آموزشی ترافیک را از نقاط قوت این برنامه برشمرد و ادامه داد: با توجه به وجود المان‌های آموزشی مبانی ترافیک و سابقه این بوستان در اجرای آموزش‌های ترافیک محور به شهروندان و به‌ویژه دانش‌آموزان، این مکان برای برپایی جشنواره دهه فرهنگی در نظر گرفته شد.

گفتنی است، بوستان آموزشی ترافیک در خیابان سلمان فارسی جنب بوستان دانش واقع شده است و علاقه‌مندان برای استفاده از امکانات آموزشی این بوستان می‌توانند با شماره 55966605 تماس بگیرند.

 

20استبوستانترافیکجشنوارهدایردردههشهرریفرهنگیمنطقه
نظرات (0)
Add Comment