آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

جشنواره دهه فرهنگی در بوستان ترافیک منطقه 20 دایر است

 جشنواره دهه فرهنگی در بوستان ترافیک منطقه 20 دایر است

 به گزارش راگانیوز، برومند نامداری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جشنواره فرهنگی آموزشی دهه فرهنگی در قالب طرح داستان تابستان با 20 غرفه در بوستان آموزشی بوستان ترافیک دایر است.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه این جشنواره تا 15 شهریور از ساعت 18 تا 21 پذیرای شهروندان است، افزود: شهروندان می‌توانند از خدمات رایگان غرفه‌های مستقر در زمینه‌های هنری، نمایشی، ورزشی و تفریحات سالم، فرهنگی، علمی و آموزشی بهره‌مند شوند.

وی به محوریت طرح آسمان آبی زمین پاک و خط سفید در جشنواره دهه فرهنگی نیز اشاره کرد و گفت: علاوه بر غنی‌سازی اوقات فراغت شهروندان، خدمات ارائه شده در این جشنواره با رویکرد معرفی بیش از پیش طرح زیست‌محیطی آسمان آبی زمین پاک و خط سفید به شهروندان انجام می‌شود.

نامداری در پایان موقعیت استقرار جشنواره دهه فرهنگی در بوستان آموزشی ترافیک را از نقاط قوت این برنامه برشمرد و ادامه داد: با توجه به وجود المان‌های آموزشی مبانی ترافیک و سابقه این بوستان در اجرای آموزش‌های ترافیک محور به شهروندان و به‌ویژه دانش‌آموزان، این مکان برای برپایی جشنواره دهه فرهنگی در نظر گرفته شد.

گفتنی است، بوستان آموزشی ترافیک در خیابان سلمان فارسی جنب بوستان دانش واقع شده است و علاقه‌مندان برای استفاده از امکانات آموزشی این بوستان می‌توانند با شماره 55966605 تماس بگیرند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.