جشنواره ورزش‌های بومی محلی در منطقه 20 تهران برپاست

به گزارش راگانیوز ، سید احمد صفوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران از آغاز جشنواره ورزشی تفریحی با محوریت بازی‌های بومی محلی در این منطقه جنوبی خبر داد.

وی اظهار داشت: در آستانه روز طبیعت و همزمان با روزهای پایانی تعطیلات نوروزی جشنواره تفریحات سالم با رویکرد غنی سازی اوقات فراغت شهروندان و تقویت بازی‌های بومی محلی در این منطقه جنوبی آغاز شده است.

شهردار منطقه 20 تهران با اشاره به این‌که این جشنواره تا سیزدهم فروردین دایر است، افزود: علاقمندان برای استفاده از این امکان تفریحی و ورزشی می‌توانند از ساعت 16 تا 20 هر شب به مجموعه فرهنگی ولیعصر (عج) واقع در میدان نماز مراجعه کنند.

وی، ترویج فعالیت‌های ورزشی و تقویت بازی‌ها و سرگرمی‌های هدفمند را بسیار مهم برشمرد و گفت: امکان فعالیت در رشته‌های ورزشی مختلف و بازی‌های بومی و محلی از جمله فوتبال دستی، طناب کشی، تنیس روی میز، بازی‌های فکری و بازی‌های کودکانه در این مجموعه فراهم شده است تا خانواده‌های علاقمند علاوه بر یادآوری به این سرگرمی‌های سالم بپردازند.

این مسئول در پایان هدف از این طرح نوروزی را افزایش شادابی و پویایی در جمع خانواده‌ها و شهروندان برشمرد و یادآور شد: همواره فعالیت‌های ورزشی و تفریحی از اولویت‌های ویژه برنامه‌های گردشگران و مسافران نوروزی در این ایام بوده است به نحوی که هزاران مسافر در مسابقات ورزشی تدارک دیده شده حضور داشته و از این امکانات به خوبی بهره‌مند شده‌اند.

جشنوارهشهرریمنطقه
نظرات (0)
Add Comment