جشن بزرگ اعیاد شعبانیه در آسایشگاه کهریزک

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک ؛ با برپایی دعای پر فیض زیارت عاشورا و با همت موسسه قاضی الحاجات ، مراسم معنوی و جشن بزرگ اعیاد شعبانیه در آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار شد .

در این مراسم که در سالن مهر مجموعه و با استقبال چشمگیر مددجویان به انجام رسید ، حسینی مدیر عامل موسسه خیریه قاضی الحاجات با دعا به درگاه خداوند متعال ، برای همه بیماران و ملتمسین دعا طلب عافیت کرد .

در بخش دیگری از مراسم که نوبت به اجرای برنامه های شاد و متنوع رسیده بود ، هنرمندان افتخاری مجموعه آقایان صنعتگر و حمید طاها با اجرای قطعاتی شاد ، همه حاضرین را به وجد آوردند ، ضمن آنکه احمد زاده مجری توانمند تلویزیون توانست با اجرای ماندگار خود ، روزی خوش را در اذهان شرکت کنندگان به یادگار بگذارد .

رضا رویگری ، زهره حمیدی ، ساغر زینتی و جمع زیادی از هنرمندان کشورمان در این روز خجسته ترجیح دادند در جمع مددجویان آسایشگاه باشند و همراه آنان علاوه بر دعا و نیایش ، یک روز شاد را به میمنت اعیاد شعبانیه تجربه کنند.

گفتنی است اعضاء هیأت قاضی الحاجات همه ساله به مناسبت یکی از اعیاد مذهبی ، در جمع سالمندان و معلولین کهریزک حاضر می شوند و با حضور پر رنگ خود ، علاوه بر بر پایی مراسم معنوی زیارت عاشورا ، بانی یک مراسم شاد و تأثیر گذار هستند تا روح امید به زندگی را در جمع ساکنان این خانه بزرگ دو چندان کنند .

 همچنین شایان ذکر است در ویژه برنامه ای که به همت این عزیزان بلند نظر در آسایشگاه کهریزک برگزار شد ، مقرر گردید هزینه های سفر معنوی 20 نفر از خادمین زحمتکش مجموعه که همه روزه با جان و دل به سالمندان و معلولین رسیدگی می نمایند ، به مشهد مقدس و زیارت بارگاه منور امام رضا (ع) تامین گردد.

اعیادشعبانیهشهرریکهریزک
نظرات (0)
Add Comment