آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

جشن بزرگ اعیاد شعبانیه در آسایشگاه کهریزک

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک ؛ با برپایی دعای پر فیض زیارت عاشورا و با همت موسسه قاضی الحاجات ، مراسم معنوی و جشن بزرگ اعیاد شعبانیه در آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار شد .

در این مراسم که در سالن مهر مجموعه و با استقبال چشمگیر مددجویان به انجام رسید ، حسینی مدیر عامل موسسه خیریه قاضی الحاجات با دعا به درگاه خداوند متعال ، برای همه بیماران و ملتمسین دعا طلب عافیت کرد .

در بخش دیگری از مراسم که نوبت به اجرای برنامه های شاد و متنوع رسیده بود ، هنرمندان افتخاری مجموعه آقایان صنعتگر و حمید طاها با اجرای قطعاتی شاد ، همه حاضرین را به وجد آوردند ، ضمن آنکه احمد زاده مجری توانمند تلویزیون توانست با اجرای ماندگار خود ، روزی خوش را در اذهان شرکت کنندگان به یادگار بگذارد .

رضا رویگری ، زهره حمیدی ، ساغر زینتی و جمع زیادی از هنرمندان کشورمان در این روز خجسته ترجیح دادند در جمع مددجویان آسایشگاه باشند و همراه آنان علاوه بر دعا و نیایش ، یک روز شاد را به میمنت اعیاد شعبانیه تجربه کنند.

گفتنی است اعضاء هیأت قاضی الحاجات همه ساله به مناسبت یکی از اعیاد مذهبی ، در جمع سالمندان و معلولین کهریزک حاضر می شوند و با حضور پر رنگ خود ، علاوه بر بر پایی مراسم معنوی زیارت عاشورا ، بانی یک مراسم شاد و تأثیر گذار هستند تا روح امید به زندگی را در جمع ساکنان این خانه بزرگ دو چندان کنند .

 همچنین شایان ذکر است در ویژه برنامه ای که به همت این عزیزان بلند نظر در آسایشگاه کهریزک برگزار شد ، مقرر گردید هزینه های سفر معنوی 20 نفر از خادمین زحمتکش مجموعه که همه روزه با جان و دل به سالمندان و معلولین رسیدگی می نمایند ، به مشهد مقدس و زیارت بارگاه منور امام رضا (ع) تامین گردد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.