آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

بهبود اوقات فراغت دانش‌ آموزان از اولویت‌ها مهم آموزش و پرورش است

به گزارش راگانیوز به نقل از  دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک ری، بهروز نصیری رئیس اداره در جلسه هماهنگی مدیران پایگاه‌های بهبود اوقات فراغت اظهار کرد: اهمیت موضوع اوقات فراغت و اعتماد اولیا به مدارس و با توجه به نیاز جوانان به استفاده کار آمد از تعطیلات تابستانی است و مجریان طرح باید به آسیب شناسی برنامه‌های  سال های گذشته و استفاده از برنامه‌های نوآورانه و خلاق در پایگاههای مجری توجه داشته باشند .

نصیری بهبود اوقات فراغت دانش‌آموزان در فصل تابستان را یکی از مهم‌ترین رسالت‌های آموزش و پرورش دانست و بر استفاده از تمامی ظرفیتهای موجود در منطقه بخصوص بکار گیری اساتید مجرب در زمینه فعالیتهای قرآنی، هنری ، ورزشی و عقیدتی تاکید کرد .

وی اظهار کرد: برنامه‌های اوقات فراغت در تابستان، زمینه فعالیت بهتر دانش آموزان را در طول سال تحصیلی آینده فراهم می‌کند .

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ری با بیان اینکه  تلاش آموزش و پرورش بر آن است که دانش آموزان آموخته‌های تئوری خود را در ایام تابستان در قالب طرح بهبود اوقات فراغت به صورت عملی تجربه کنند، گفت: اجرای کامل این طرح نیازمند همفکری، هم اندیشی و مشارکت اولیاء و همکاری دیگر نهادهای مرتبط دولتی است که برخی مواقع فعالیت‌های موازی آنها 26 نهاد را در بر می گیرد .

بهروز نصیری، درادامه این جلسه با تاکید بر این که برنامه ها و فعالیت های قرآنی باید در اولویت کلاس های غنی سازی اوقات فراغت قرار گیرد از مدیران پایگاه ها خواست، با هماهنگ سازی و ایجاد وحدت رویه در برنامه ها و شناسایی ظرفیت های کانون ها و سالن های ورزشی و ارتقاء سطح توانمندی آنها و فراهم آوردن زمینه جذب هرچه بیشتر نوجوانان و جوانان اهداف طرح را محقق نمایند .

این مقام مسئول در پایان گفت: فعالیت‌های تربیتی، پرورشی و اوقات فراغت در یک راستا بوده و از هم جدا نیستند، در واقع فصل تابستان و اوقات فراغت، بستر و زمینه‌ای مطلوب برای شروع هر چه بهتر سال تحصیلی جدید است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.