جشن بزرگ پیامبر مهربانی در شهرری برگزار شد

به گزارش راگانیوز ، اجرای سرودهای حماسی و مذهبی از سوی گروه موزیک نیروی انتظامی، اجرای گروه همخوانی، تئاتر، نورافشانی و برگزاری مسابقه فرهنگی مذهبی با جوایز نفیس از جمله بخش های جذاب این جشن باشکوه بود.
جانشین فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در این مراسم باشکوه با بیان اینکه راه نجات جوانان کشور توسل به فرهنگ قرآن و معارف اهل بیت(ع) است افزود: امروز دشمنان با توسل به فضای مجازی و استفاده از جنگ نرم با ابزارهایی همچون ماهواره تلاش دارند تا سنگرهای انقلاب را فتح کنند.
سردار حبیب الله جان نثاری با تاکید بر مراقبت دلسوزان و والدین برای جلوگیری از آسیب پذیری کودکان و جوانان در مواجهه با حمله نرم دشمنان ادامه داد: گمراهان در فضای مجازی مجروح جنگ نرم هستند و باید آنان را به سمت مساجد، نهادهای مذهبی و هیات ها به عنوان مکان مداوای جراحت هدایت کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موفقیت های مبارزان و مدافعان حرم در دفاع از حریم اهل بیت(ع) گفت: امروز دشمنان به قدرت ملت ایران در حمایت از مظلومان عراق، سوریه و یمن پی برده اند و غرب فهمید که نباید سوریه بدون اسد را دنبال کند.
جان نثاری گفت: ملت ایران همانطور که در جنگ سخت در برابر دشمنان همواره پیروز می شود به لطف خدا در جنگ نرم نیز به پیروزی خواهد رسید.
وی همچنین با تقبیح دریافت حقوق های نجومی از سوی برخی مدیران این اقدامات را مغایر با ارزشهای حاکم در نظام اسلامی ذکر کرد و افزود: این افراد ثابت کردند که متعلق به متن مردم نبوده و خود را تافته جدا بافته می دانند.
جان نثاری گفت: ملت ایران مسئولانی بسیجی وار و خدمتگزار می خواهند که فکر و ذکرشان خدمت به مردم و نه مال اندوزی باشد.

جشنشهرریپیامبر
نظرات (0)
Add Comment