جشن های دهه کرامت استان تهران آغاز شد

به گزارش راگانیوز ؛  دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی مساجد کشور عصر یکشنبه در آئین افتتاحیه گرامیداشت دهه کرامت که در تالار شیخ صدوق حرم عبدالعظیم (ع) شهرری برگزار شد، اظهار داشت: حضرت معصومه (س) شخصیت بسیار والایی دارد و درروز قیامت از مقام شفاعت برخوردار است ومی تواند مردم را در نزد پروردگار شفاعت کند.
حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی تصریح کرد: الگوهای زیادی در جامعه اسلامی ما وجود دارند که بانوان جامعه ما می توانند در مسیر این بزرگان برای تعالی و رسیدن به کمال گام بردارند.
وی عنوان کرد: حضرت معصومه (س) در حجاب وعفاف اسلامی الگویی مناسب برای دختران است و می تواند چراغ راه دختران و زنان جامعه در این زمینه و رسیدن به سعادت قرار گیرد.
دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی مساجد کشور اضافه کرد: امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) سرفصلی برای کرامت انسان ها بوده اند به همین سبب دهه کرامت به مناسب تولد این دو بزرگوار نامگذاری شده است.
وی بیان کرد: شعار دهه کرامت امسال « خدمت کریمانه به رسم اهل بیت (ع)» است و همه باید این شعار را سرلوحه کار خویش قرار دهند و در حوزه های مختلف کاری خود به جامعه خدمت کریمانه ارائه دهند.
مسئول مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران نیز در ادامه گفت: اسلام به زنان و دختران کرامت خاصی داده که در تاریخ بی نظیر است.
حجت الاسلام جواد صادق زاده افزود: در زمان جاهلیت دختران زنده به گور می شدند، اما با ظهور اسلام، دختران عزت و ارزش یافتند.
وی گفت: دخترانی که از حضرت معصومه (س) پیروی می کنند در زندگی شخصی خود نیز موفق می شوند.
حجت الاسلام جواد صادق زاده مسئول مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران، حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی مساجد کشور، سید هاشم خزری دبیر اجرایی شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت استان تهران، جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری و جمعی از مردم ولایتمدار استان تهران در این برنامه معنوی حضور داشتند.
در این مراسم معنوی از تعدادی خانواده شهدای مدافع حرم با اهدای لوح تقدیر شد.
همچنین حرم مطهر حضرت عبدالعظیم(ع) با حضور پرشور مسئولان و مردم ولایی گل افشانی شد.

 

ایرنا

دههراگانیوزشهرریولادتکرامت
نظرات (0)
Add Comment