جوهر کار فرهنگی توجه به دین، معارف اسلامی و ارزش‌های انقلاب است

به گزارش راگانیوز  به‌نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه 20، محمد علی نائینی در نشست رؤسای ادارات حوزه اجتماعی و فرهنگی، مدیران محلات و شورایاران منطقه 20 جوهره کار فرهنگی را توجه به دین، معارف اسلامی و ارزش‌های انقلاب دانست.

وی با بیان این مطلب گفت: کار فرهنگی کاری است که بر روح و روان، علایق و فکر تأثیرگذار باشد و یک رفتار خوب را تثبیت، و یک رفتار ناهنجار را تضعیف کند و به رشد و تعالی جامعه کمک کند و در غیر اینصورت آن کار، کار فرهنگی نیست.

قائم مقام معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران مهم‌ترین وظیفه مدیران و کارشناسان را شناخت و کشف فعالان فرهنگی دانست و عنوان کرد: در عرصه فرهنگی کسانی می‌توانند کار درستی را به جریان بیندازند که متدین انقلابی و باورمند به ارزش‌های اسلامی هستند.

وی با اشاره به اهمیت اثرگذاری فعالیت‌های فرهنگی به مخاطبان خاطرنشان کرد: کار فرهنگی باید در روح، روان و رفتار افراد تاثیر بگذارد و به تعالی جامعه کمک کند.

نائینی با بیان این‌که برای نیازسنجی محلات و شناسائی ظرفیت‌های محلی کار عملی باید انجام شود، ادامه داد: پیگیر فعالیت‌های فرهنگی نیازسنجی درست از محلات هستیم و این مهم با کمک شورایاران و مدیران محله به انجام می‌رسد.

مشاور شهردار تهران یادآور شد: فلسفه ایجاد سراهای محله کشف ظرفیت‌های محلی است و از این پتانسیل باید به نحو احسن استفاده کرد.

ارزشدینشهرریفرهنگ
نظرات (0)
Add Comment