حضرت فاطمه (س) جهاد بزرگی در راه حمایت از ولایت انجام دادند

به گزارش  راگانیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالعلی ابراهیمی بعدازظهر امروز در اجتماع بزرگ عزاداران فاطمی در شهرری اظهار کرد: آنان که برای انقلاب جهانی حضرت بقیه‌الله اعظم (عج) می‌جنگند و مبارزه می‌کنند و پیوسته شعار و سخنشان این است که ما در راه اسلام و احیای مکتب علوی و پیامبر (ص) برای حسینی ماندن، به میدان و صحنه آمدیم و نگاهشان این‌چنین بود، خدا پدر و مادران این شهدا را عمری به بلندای آفتاب دهد.

وی، فاطمیه را یک فرهنگ و مکتب خواند و گفت: این ایام فقط صرف یک روز نیست، بلکه یک زندگی سرشار از معنویت است و فاطمی‌بودن و فاطمیه زندگی‌کردن انقلاب محمدی است؛ فاطمیه تداوم غدیر و عاشورا و زمینه‌ساز مجاهدان راه خداست.

امام جمعه موقت شهرری بیان کرد: در این روز خداوند خانواده شهدا را در کنار پیکر شهدایشان از شفاعت این بانو بهره‌مند سازد؛ مادران، پدران و خانواده‌هایی که در کنار پیکر بی‌جان شهدایشان اشک نمی‌ریختند و با قامتی راست می‌ایستادند و فریاد می‌زدند که برادر شهیدم شهادتت مبارک، برادر شهیدم راهت ادامه دارد.

ابراهیمی افزود: باید به فاطمیه و فرهنگ شهادت چنین نگاهی باشد، یقیناً در کنار پیکر پاک این شهید گمنام که آنها بدون نام نیستند، بلکه پرآوازه‌اند و اسم آنان در آسمان‌ها نزد خدای علی و اولیاست، باید بدانیم انقلاب یک نقطه مقابل دارد و شهید یک قاتل دارد و فاطمه مظلومه‌ (س) نیز قاتلانی داشت، نمی‌توان انقلاب را از ضدانقلاب جدا نکرد و همه را سر یک سفره نشاند و با یک نگاه با آنان نگریست.

وی به قاتلان حضرت زهرا (س) که به پهلوی ایشان لگد زدند و میخ آهنین داغ درد را فشردند و محسنش را سقط کردند، اشاره کرد و گفت: شما کجا نشان‌ دارید که قنفذ توبه کرده باشد و در تاریخ کجا سراغ دارید، قاتلان این بانو به راه راست هدایت‌شده باشند.

امام جمعه موقت شهرری اظهار کرد: در کنار پیکر این شهید با خون شهدا، پدران، مادران و خانواده‌هایشان پیمان می‌بندیم راه امام ولایت و انقلاب را با راه ضد آن هرگز تداخل نخواهیم داد.

وی بیان کرد: حضرت فاطمه (س) با عمر کوتاهشان جهاد بزرگی در راه حمایت از ولایت و حفظ هویت دینی انجام دادند و ما نیز در مقابل باید عهد ببندیم، چراکه می‌توانیم در راه حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و احیای دین تلاش کنیم.

امام جمعهحضرت زهراراگانیوزشهادتشهرریموقت
نظرات (0)
Add Comment