حضور باشکوه در انتخابات بهترین عبادت و مجاهدت است

به گزارش راگانیوز ، لاله افتخاری چهارشنبه شب در حاشیه همایش ائتلاف بزرگ اصولگرایان که با حضور پرشور خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و جمعی از نامزدهای ائتلاف بزرگ اصولگرایان در مسجد آیت‌الله فیروزآبادی شهرری برگزار شد، در جمع خبرنگاران ضمن قدردانی از اعتماد مردم به وی طی سه دوره گذشته اظهار داشت: در طول این مدت ما هم تلاش کردیم در خدمت مردم باشیم و در ادامه نیز اگر بار دیگر مردم به بنده اعتماد کردند تمام توان خودم را برای خدمت‌رسانی بیشتر به مردم به‌کار می‌گیرم.

وی در پاسخ به درخواست‌های مکرر بانوان مبنی بر ملاقات‌های مردمی عنوان کرد: بنده همچون گذشته از فردای انتخابات نیز به‌طور منظم این دیدارها را خواهم داشت و آماده هستم از فردای انتخابات دیدارهای عمومی را از شهرری آغاز کنم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر با تاکید بر حضور حداکثری پای صندوق‌های رای در روز هفتم اسفند ماه تصریح کرد: همه روز جمعه پای صندوق می‌آیند چرا که این مهم بهترین عبادت و مجاهدت است.

افتخاری در پایان تاکید کرد: امیدواریم با انتخاب اصلح سبب شادی دل امام عصر (عج) شده و شاهد لبخند رهبر معظم انقلاب و دوستان انقلاب باشیم و بار دیگر اشک حسرت دشمنان اسلام و انقلاب به‌ویژه مانند تفنگداران آمریکایی باشیم.

 

انتخاباتحضورشهرریعبادت
نظرات (0)
Add Comment