حضور مددکاران آسایشگاه خیریه کهریزک درهمایش مددکاری و مطالبه گری اجتماعی

 به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک : همایش سراسری مددکاری با عنوان (( مددکاری اجتماعی و مطالبه گری اجتماعی )) به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی در تاریخ 6 اردیبهشت برگزار شد.

 این همایش علاوه بر حضور جمع زیادی از مددکاران اجتماعی ، چهره های سرشناسی از مسئولین کشوری را نیز با خود به همراه داشت . آقایان ربیعی وزیر تعاون ، خانم مولاوردی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور ،   بند پی رئیس سازمان بهزیستی کشور ، موسوی چک رئیس انجمن مددکاران کشور ، کار و رفاه اجتماعی ، و جمعی از اساتید دانشگاه در حوزه مددکاری ، از جمله حاضرین در این نشست بودند.

در این همایش بزرگ ، جمعی از مددکاران فعال آسایشگاه خیریه کهریزک نیز حضور داشتند تا به تعامل با سایر همکاران خود در ارگان ها و نهادی دیگر بپردازند.

همچنین شرکت در کارگاه های آموزشی مرتبط با فنون مختلف ارتباطات و مطالبه گری اجتماعی به نفع مددجویان ، از دیگر محاسن شرکت مددکاران اجتماعی آسایشگاه در این همایش بود.

 گفتنی است حضور مددکاران اجتماعی آسایشگاه کهریزک در همایش ها و رویدادهای مرتبط با امور اجتماعی ، علاوه بر ارتقاء دانش مددکاری ، این حسن را نیز در دارد که آنها می توانند با آشنایی و تعامل با سایر مددکاران نهادهای گوناگون به برطرف کردن نیازها و مشکلات اداری غیر قابل پیش بینی ، اهتمام ورزند.

خیریهشهرریمددکارکهریزک
نظرات (0)
Add Comment