حکومت وهابی آل‌سعود مروج اسلام آمریکایی است

 به گزارش راگانیوز، سیدعلی شاهچراغی در خطبه‌های نماز جمعه شهرری پس از دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: یکی از مصادیق تقوا این است که هیچ‌کس را از حقوق خودش باز نداری و محروم نکنی و اگر تقوای اینچنینی داشته باشی خداوند هم رزقت را زیاد می‌کند و هم برکت آن رزق را می‌دهد.

امام جمعه شهرری با اشاره به سالروز شهادت امام محمد باقر (ع) عنوان کرد: به امام باقر (ع) لقب باقر و شکافنده علوم توسط پیامبر اکرم (ص) داده شده است زیرا علم را شکافت و پایه علم را شناخت و فرع آن را استنباط کرد و آن را توسعه داد.

وی با اشاره به رحلت حضرت آیت‌الله خزعلی گفت: این عالم مجاهد، انقلابی، بصیر و ولایت‌مدار با ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای که داشتند به دیار باقی شتافتند.

شاچراغی ادامه داد: تلاش فوق‌العاده در عرصه علمی، حافظ کل قرآن کریم و نهج‌البلاغه، تالیفات متعدد و زحمات فراوان در انقلاب اسلامی ایران و تبعیدها و زندان رفتن‌های متعدد و حمایت از امام و مراجع از ویژگی‌های بارز آیت‌الله خزعلی بود.

امام جمعه شهرری با اشاره به حادثه جمعه خونین مکه خاطرنشان کرد: حکومت وهابی آل‌سعود مروج اسلام آمریکایی است و همچنین حکومت وهابی آل‌سعود به فرموده امام خمینی (ره) رهروان راه یزیدند و همچنین حکومت آل‌سعود ستمگران غیرقابل هدایت هستند چون آن‌ها با کشتار حجاج اثبات کردند که به دنبال اسلام‌زدایی هستند و نمی‌خواهند اسلام ناب گسترش یابد.

 

آلسعودآمریکاییاستاسلامحکومتشهرریمروجوهابی
نظرات (0)
Add Comment