آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

حکومت وهابی آل‌سعود مروج اسلام آمریکایی است

 حکومت وهابی آل‌سعود مروج اسلام آمریکایی است

 به گزارش راگانیوز، سیدعلی شاهچراغی در خطبه‌های نماز جمعه شهرری پس از دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: یکی از مصادیق تقوا این است که هیچ‌کس را از حقوق خودش باز نداری و محروم نکنی و اگر تقوای اینچنینی داشته باشی خداوند هم رزقت را زیاد می‌کند و هم برکت آن رزق را می‌دهد.

امام جمعه شهرری با اشاره به سالروز شهادت امام محمد باقر (ع) عنوان کرد: به امام باقر (ع) لقب باقر و شکافنده علوم توسط پیامبر اکرم (ص) داده شده است زیرا علم را شکافت و پایه علم را شناخت و فرع آن را استنباط کرد و آن را توسعه داد.

وی با اشاره به رحلت حضرت آیت‌الله خزعلی گفت: این عالم مجاهد، انقلابی، بصیر و ولایت‌مدار با ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای که داشتند به دیار باقی شتافتند.

شاچراغی ادامه داد: تلاش فوق‌العاده در عرصه علمی، حافظ کل قرآن کریم و نهج‌البلاغه، تالیفات متعدد و زحمات فراوان در انقلاب اسلامی ایران و تبعیدها و زندان رفتن‌های متعدد و حمایت از امام و مراجع از ویژگی‌های بارز آیت‌الله خزعلی بود.

امام جمعه شهرری با اشاره به حادثه جمعه خونین مکه خاطرنشان کرد: حکومت وهابی آل‌سعود مروج اسلام آمریکایی است و همچنین حکومت وهابی آل‌سعود به فرموده امام خمینی (ره) رهروان راه یزیدند و همچنین حکومت آل‌سعود ستمگران غیرقابل هدایت هستند چون آن‌ها با کشتار حجاج اثبات کردند که به دنبال اسلام‌زدایی هستند و نمی‌خواهند اسلام ناب گسترش یابد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.