آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

تجدید میثاق خبرنگاران شهرری و قم با آرمان های امام راحل(ره)

به گزارش ایرنا خبرنگاران و اعضای خانه ی مطبوعات شهرری و قم با حضور در مرقد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، به مقام رفیع ایشان ادای احترام کردند.
خبرنگاران و اعضای خانه ی مطبوعات قم و شهرری با نثار تاج گل و قرائت فاتحه و زیارتنامه ضمن ادای احترام به مقام شامخ بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، بار دیگر با آرمان های شهدا، معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران و همچنین رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کردند.
در پیش نشست ترویج رسانه ای جایگاه مذهبی شهرری که در حرم مطهر حضرت امام(ره) برگزار شد رییس ایرنا مرکز شهرری با بیان اینکه ترویج دین اسلام و مذهب افتخار هر مسلمانی است افزود: رسانه به عنوان یکی از مهمترین پدیده های اجتماعی نقش موثری در تحکیم و تثبیت باورهای دینی و مذهبی در میان مردم دارد.
محمد بیدارمنش با اشاره به جنگ افروزی فرهنگی و نرم دشمنان و غرب در مصاف با اسلام و حقانیت آن تاکید کرد: امروز رسانه های خودی و دلسوز باید حقانیت و رحمانیت دین اسلام و مذهب حقه تشیع را بخوبی تبیین و تشریح کنند.
وی با بیان اینکه دشمنان از همه امکانات و دستاوردهای رسانه ای خود برای مشوه جلوه دادن اسلام استفاده می کنند افزود: شاهد هستیم که آنان از جریانات تکفیری و تروریستی از جمله گروهک داعش برای بدنام کردن مسلمانان و خشن نشان دادن دین اسلام استفاده می کنند و از جنایات خود با بهترین امکانات تصویر تهیه کرده و در فضای مجازی منتشر می کنند.
بیدارمنش با اشاره به جایگاه شهرری در اصالت دینی و مذهبی شهر تهران گفت: حرم حضرت عبدالعظیم(ره) که به فرموده رهبر معظم انقلاب قبله تهران است باید هویت مذهبی خود را منتشر کرده و همگان بدانند که شهرری ریشه مذهبی تهران است.
وی خواستار توجه رسانه های محلی و سراسری به ترویج مذهبی شهرری و جذب توریسم مذهبی به این منطقه تهران شد و بر بهره گیری از تجارب خبرنگاران و رسانه های شهرهای مذهبی از جمله قم تاکید کرد.
پیش نشست «ترویج رسانه ای جایگاه مذهبی شهرری» با حضور جمعی از خبرنگاران و اعضای خانه ی مطبوعات قم و شهرری در دو بخش در حرم مطهر حضرت امام(ره) و حرم حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.