آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

حضور به‌موقع نیروهای امدادرسان از بروز آسیب‌های بیشتر جلوگیری کرد

به گزارش راگانیوز به‌نقل از روابط‌عمومی فرمانداری ویژه ری، هدایت‌الله جمالی‌پور اظهار داشت: شب گذشته بر اثر بارش ناگهانی باران مسیر بزرگراه امام رضا (ع) مسدود شد که به دلیل گودی بزرگراه امام رضا (ع) کار عملیات امدادرسانی به کندی صورت گرفت.

وی گفت: با تلاش همه دستگاه‌های امدادرسان بخشی از محلی که دچار آب گرفتگی شده بود تخلیه شد و مسیر برای عبور و مرور باز شد هرچند که هم اکنون نیز تردد در این مسیر به کندی در حال انجام است.

فرماندار ویژه ری افزود: در حال حاضر تیم‌های امدادرسان در حال عملیات بازگشایی معابر هستند تا باقیمانده آب انباشته شده در مسیرهای عبور و مرور کاملاً تخلیه شود.

جمالی‌پور بیان داشت: منازل مسکونی که احساس می‌شد در معرض خطر قرار بگیرند سریعا دستور تخلیه دادیم البته تعداد اندکی از این منازل دچار حادثه شدند.

نماینده عالی دولت در شهرستان ری گفت: براساس گزارشی که به بنده داده‌اند تعداد چهار نفر از شهروندان عزیز، جان خود را از دست داده‌اند و همچنین خودروهای زیادی نیز دچار آسیب شده‌اند.

جمالی‌پور خاطر نشان کرد: در مجموع با حضور به‌ موقع دستگاه‌های امدادرسان و مدیریت مطلوب بحران از وارد شدن آسیب‌های بیشتر و جدی‌تر به هموطنان و معابر جلوگیری به عمل آمد و عملیات امداد و بازگشایی معابر همچنان در حال انجام است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.