آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

ضرورت تجهیز ستاد بحران استان تهران

به گزارش راگانیوز به‌نقل از روابط‌ عمومی فرمانداری ویژه ری، هدایت‌الله جمالی‌پور اظهار داشت: به دلیل بارندگی شدید جمعه شب در قیامدشت سیلاب به حرکت در آمده و مسیر بزرگراه امام رضا(ع) را مسدود کرد.

وی گفت: به علت شدت سیلاب واحدهای صنعتی که در مسیر آن واقع شده بودند دچار خسارت شدند، البته در واحدهای مسکونی با مشکلات کمتری مواجه شدیم.

معاون استاندار تهران افزود: در بزرگراه امام رضا بیش از 30 دستگاه خودرو دچار حادثه جدی شدند که با تلاش همکاران و ستاد بحران استان تهران موفق شدیم این خودروها را از محل حادثه به نقاط دیگری انتقال دهیم.

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: در بزرگراه امام رضا آب تا ارتفاع یک متر بالا آمده بود که نیروهای امدادی تا ساعت 5 صبح تلاش کردند آب‌ها را تخلیه کنند و توانستند روال عادی تردد را به این محور برقرار کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان ری بیان داشت: در این حادثه دلخراش 5 تن از هموطنانمان جان خود را از دست دادند که هنوز جسد یکی از آن‌ها در قیامدشت کشف نشده و نیروهای امدادی همچنان در جستجو هستند.

جمالی‌پور تاکید کرد: حجم خسارات وارده در این حادثه قابل توجه است و بیشتر خسارت‌های وارده به واحدهای صنعتی و خودروها وارد شده است که مسئولان مربوطه در حال ارزیابی خسارات‌ وارده هستند که بعد از برآورد آمار را اعلام خواهیم کرد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.