خانواده های شهداء شهد شیرین صبر در راه خدا را چشیده اند

به گزارش راگانیوز به نقل از  “روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری ” نصراله در دیدار با خانواده شهید شکری با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند : خانواده های شهداء شربت صبر درراه خدارا چشیده اندگفت : وقتی با خانواده شهداء  دیدار می کنیم مسائل و حوادث گذشته برای ما یادآوری می شود که ما ملت ایران  برای بدست آوردن این انقلاب چه حوادثی را پشت سر گذاشته ایم و برای این انقلاب  چه رشادتهاو چه خونهایی در طبق اخلاص به پای درخت انقلاب ریخته شده است و درخت انقلاب با خون شهداء آبیاری شده است .

وی ادامه داد : ما قدردان پدران و مادرانی هستیم که دسته گلهای خودر ا با هزاران امید و آرزو بزرگ کردند و به این انقلاب هدیه کردند و می توان گفت چیزی جز صبوری ، فداکاری و گذشت نمی تواند باشد .

در ادامه شهردار منظقه 20 با تاکید بر پاسداری از ارزش های شهدا اظهار داشت  : ما امروز باید قدران رشادتها و فداکاریهای شهداء باشیم و اززحمات و صبوریهای مادرانی که چنین فرزندان دلاوری را تربیت و تحویل اسلام داده اند قدردانی نمائیم .

کتانباف  افزود:  تک تک خانواده های شهداء برای این مملکت دارای ارزش و منزلتی است که عزت و استقلال و فرهنگ الهی که در کشور داریم مدیون شهداء و خانواده های صبور آنهاست .

گفتنی است رضا شکری ،شهید به خون غلطیده در سال 1339 در تهران بدنیا آمد. وی از فعالان فرهنگی در حوزه بسیج و مسجد محله خود بوده است و خودجوش بودن او در فعالیتهای فرهنگی از خصوصیات بارز این شهید بوده است .

پدر شهید می گوید : رضا را بسیار دوست داشتم رابطه ما رابطه ای صمیمی و دوستانه بود او فضایل اخلاقی بسیار داشت .

اندخانوادهخدادرراراهشهدشهداءشهرریشیرینصبرهایچشیده
نظرات (0)
Add Comment